دندانپزشکی دیجیتال

دقت و ظرافت سیستم های دیجیتال در خدمت

دندان پزشکی مدرن

۰۲۱-۲۲۲۸۵۰۸۶

دقیقترین و ظریفترین

شاید مهمترین مزیت تکنیک‌های دیجیتال دقت خیلی بالای این سیستم‌ها و قابل پیش بینی بودن درمان‌های انجام شده می‌باشد به گونه‌ای که در درمان‌های زیبایی قبل از انجام هرگونه درمانی مراجعه کننده قادر به دیدن مرحله نهایی کار خود خواهد بود و از طرفی این تکنولوژی احتمال خطای انسانی را به حداقل خود خواهد رساند و در نتیجه استفاده از سیستم‌های دیجیتال طول عمر بیشتر و کارایی بیشتر درمان را در بر خواهد داشت.

جهت برخورداری از بروز ترین تکنولوژیهای دیجیتال در دندان پزشکی
با مطب دکتر هومن پاک نیت در تماس باشید
۰۲۱-۲۲۲۸۵۰۸۶

شاخه‌های دندانپزشکی دیجیتال

دندانپزشکی زیبایی و شبیه سازی دیجیتال، در درمان‌های زیبایی شاید یکی از بزرگترین و مهمترین دغدغه های موجود، نگرانی از نتیجه درمان زیبایی و تطابق فرم جدید لبخند با صورت است امروزه با استفاده از سیستم های تمام دیجیتال اسکنرهای داخل دهانی و پرینترهای سه بعدی و همچنین نرم افزارهای شبیه ساز می‌توان قبل از هر کاری نتیجه نهایی را پیش سازی کرد و مشاهده نمود  سپس با کمک همین سیستم‌های دیجیتال امکان انتقال دقیق نتیجه دیده شده به واقعیت و صورت فرد وجود دارد در نتیجه به میزان بسیار زیادی نتیجه نهایی قابل پیش بینی بوده و نگرانی‌های موجود برطرف می‌شود و همینطور در صورت عدم رضایت از فرم شبیه‌سازی شده امکان ایجاد تغییرات وجود داشته تا فرم مورد تایید به واقعیت تبدیل شود.

پس از آماده‌سازی دندان‌ها و ثبت نتیجه توسط اسکنرهای تمام دیجیتال داخل دهانی با انتقال این داده‌های کامپیوتری به پرینترهای سه بعدی و دستگاه های cad-cam امکان ساخت انواع پروتزهای دندانی بدون دخالت مستقیم انسان و بدون خطای انسانی وجود داشته که نتیجه آن اجرای کامل موارد مورد دلخواه دندانپزشک به صورت ۱۰۰ درصدی در ساخت پروتزهای دندانی می‌باشد از طرفی دقت بسیار بالای این دستگاه‌ها و تطابق بی نظیر پروتزهای ساخته شده دیجیتال با بافت‌های دندانی و دهانی باعث طول عمر بسیار زیاد پروتزهای ساخته شده بوده چرا که در کار با این روش خطای احتمالی کمتر از ۲۰ میکرون (دو صدم میلیمتر) می‌باشد.

به کمک شبیه ساز دیجیتال امکان شبیه سازی دقیق استخوان وجود داشته و می‌توان با استفاده از آن بدون باز کردن ناحیه لثه ایمپلنت را به شکل دقیقی در مکان خود قرار داد و همچنین قبل از جراحی امکان ساخت روکش و قرار دادن روکش همزمان با جراحی وجود دارد.

با استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی تمام دیجیتال نه تنها در تصویربرداری در دندانپزشکی دقت به حداکثر خود رسیده بلکه امکان انجام اسکن‌های سه بعدی برای درمان‌های پیچیده جراحی مانند جراحی دندان‌های عقل نهفته و یا جراحی ایمپلنت بدون نیاز به سی تی اسکن بیمارستانی فراهم آمده است و از همه مهمتر با توجه به دقت بالا و حساسیت فوق العاده سنسور‌های دیجیتال نیاز به حداقل تابش پرتو ایکس که اشعه زیانبار است می‌باشد.

( عصب کشی)، با استفاده از دستگاه تعیین طول ریشه که به صورت تمام دیجیتال و با اختلاف امپدانس الکتریکی کار می‌کند خطا در تشخیص طول ریشه وجود نداشته و درمان ریشه دقیقه تا انتهای ریشه صورت پذیرفته و شکست بسیاری از درمانها که به علت اشتباه در تشخیص طول انجام می‌شود جلوگیری به عمل می‌آید.

تجربیات بیماران

۵/۵

بیش از ۱۰۰۰ نظر ۵ ستاره!

من چندین سال است که برای مشکلات دندانپزشکی به جناب آقای دکتر پاک نیت مراجعه میکنم و سال گذشته نیز برای لمینیت و طراحی لبخند به ایشان مراجعه کردم و بعنوان یک پزشک نه تنها از مهارت، دقت ،تکنولوژی به روز و اخلاق ایشان بلکه از رعایت بسیار عالی اصول بهداشتی کاملا رضایت دارم و برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت‌های بسیار چشمگیر دارم.

دکتر فرید ابوالحسن قره داغی

دکتر فرید ابوالحسن قره داغی

فلوشیپ فوق تخصصی درد

با تشکر از دکتر پاک نیت جهت طراحی لبخند من با سرامیک های زیبا، ایشون با سرعت عمل بالا، با توجه به محدودیت زمانی من و کیفیت بسیار عالی، کار من رو انجام دادن.

دکتر محمد گلشنی

دکتر محمد گلشنی

متخصص پوست و زیبایی

دکتر هومن پاک نیت عزیز از شما به خاطر لبخند زیبایی که به من و دوستان هنرمندمون هدیه میدی تشکر میکنم. 

من و دوستانم همیشه به بودن شما افتخار می‌کنیم و این لبخند زیبا رو مدیون هنر، دقت و تحصیل شما هستیم. به جرعت شما یکی از بهترین های ایران هستی و خیال من و دوستان رو بابت داشتن یک لبخند زیبا راحت کردید.

ناصر پورکرم

ناصر پورکرم

هنرمند

دکتر هومن پاک نیت نازنین، دوست عزیز و قابل احترامم. بدین وسیله از زحمات حضرتعالی برای لمینیت کردن دندان‌هایم با تمام شرایطی که توضیح داده بودم یعنی با توجه به کمبود وقتم فقط در دو جلسه این کار به اتمام برسد( و  شد😜) و اینکه نیاز به مراجعات مکرر نداشته باشه ( که نداشت و من بعد از سه سال برای بررسی خدمتت رسیدم🙈). شما بسیار خوش سلیقه و ظریف کار هستی و شخصا به وجود شما افتخار میکنم دوست عزیز💙🙏🏻

دکتر بهروز باریک بین

دکتر بهروز باریک بین

متخصص پوست و زیبایی

آنچه در مورد داندانپزشکی دیجیتال باید بدانید

هزینه استفاده از خدمات دندانپزشکی دیجیتال به دلیل استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات مختلف بیشتر از هزینه دندانپزشکی سنتی است.

بله. دندانپزشکی دیجیتال با کاهش خطرات و افزایش دقت در هنگام اعمال دندانپزشکی روشی کاملا ایمن و بدون خطر است.

قالب دندان دیجیتالی برخلاف قالب سنتی توسط اسکنرهای هوشمند تهیه می‌شود و به همین خاطر دقت و ظرافت بسیار بالایی دارد.

بله از فناوری‌های دندانپزشکی دیجیتال می‌توان در طیف متنوعی از خدمات دندانپزشکی از لمینت دندان گرفته تا کاشت ایمپلنت و ارتودنسی استفاده کرد.

بله. به طور کلی استفاده از فناوری‌های دیجیتال هم زمان نقاهت را کمتر کرده و هم میزان درد را به حداقل ممکن می‌رساند.

آدرس و شماره تماس‌های مطب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نیاوران، خیابان جماران، جم سنتر، طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۶

ساعت تماس ۱۳ تا ۱۸

۰۲۱-۲۲۲۸۵۰۸۶
۰۲۱-۲۶۴۰۰۴۰۵
۰۲۱-۴۰۲۲۸۰۶۶

دکتر هومن پاک نیت

رزرو وقت

جهت رزرو وقت مطب فرم زیر را تکمیل نمایید.

در قرن کنونی هر ثانیه شاهد پیشرفت تکنولوژی در حوزه‌های گوناگون هستیم که همگی با هدف آسان‌ترکردن زندگی اجرا می‌شوند. بدون شک حوزه درمان و پزشکی از این پیشرفت مستثنی نبوده است. یکی از بهترین اشکال ورود فناوری به حوزه پزشکی، دندانپزشکی دیجیتال است. دندانپزشکی دیجیتال یا (Digital Dentistry) مجموعه خدمات درمانی یا زیبایی دندانپزشکی است که به کمک فناوری‌های دیجیتالی انجام می‌شوند.

از مهم‌ترین اشکال دندانپزشکی دیجیتال می‌توان به کاشت ایمپلنت دیجیتال و ساخت روکش و پروتزهای فوری به کمک تکنولوژی کد کم اشاره کرد. این خدمات اگر چه که هزینه بیشتری نسبت به روش‌های سنتی دارند، اما تعداد جلسات درمانی را کاهش داده و به طرز چشم‌گیری باعث افزایش دقت و رضایت از نتیجه درمان می‌شوند.

مرکز تخصصی خدمات زیبایی دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت، یکی از مطب‌های پیشرو در حوزه ارائه درمان‌های دیجیتال است و مدرن‌ترین خدمات دندانپزشکی دیجیتال را به شما عزیزان ارایه می‌کند. برای دریافت نوبت از مطب دندانپزشکی دکتر پاک نیت‌ کافی است اطلاعات خواسته شده در فرم موجود در سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دندانپزشکی دیجیتال چیست؟

دندانپزشکی دیجیتال یک اصطلاح گسترده برای خدماتی است که با تکیه بر فناوری‌های دیجیتالی انجام می‌شوند. در دندانپزشکی دیجیتال خدمات درمانی یا زیبایی با استفاده از فناوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کامپیوتری انجام می‌شود.

هدف خدمات دندانپزشکی دیجیتال، تسریع روند درمان، افزایش دقت و کاهش خطاهای انسانی است. استفاده از خدمات دیجیتال در دندانپزشکی به طرز قابل توجهی باعث افزایش کیفیت درمان‌های دندانپزشکی شده است.

تفاوت دندانپزشکی سنتی و دندانپزشکی دیجیتال چیست ؟

دندانپزشکی دیجیتال و دندانپزشکی سنتی دو رویکرد مختلف در حوزه دندانپزشکی هستند که تفاوت زیادی با هم دارند. از تفاوت‌های این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- روش‌ها:‌ روند برنامه‌ریزی، طراحی و شروع درمان در دندانپزشکی سنتی کاملا متفاوت با دندانپزشکی دیجیتال است. دندانپزشکی سنتی متکی به روش‌های دستی و آنالوگ است اما در دندانپزشکی دیجیتال از فناوری‌های پیشرفته‌ای چون اسکنر داخل دهانی و رادیوگرافی دیجیتالی استفاده می‌شود.

۲- سرعت درمان: سرعت درمان در دندانپزشکی دیجیتال بسیار سریع‌تر از دندانپزشکی سنتی است.

۳- محدودیت‌ها:‌ دندانپزشکی دیجیتال محدودیت‌های کمتری نسبت به دندانپزشکی سنتی دارد.

۴- رضایت بیماران: به طور کلی میزان رضایت بیماران از روش‌ دندانپزشکی دیجیتال بیشتر از دندانپزشکی سنتی است.

۵- هزینه درمان:‌ هزینه درمان دندانپزشکی دیجیتال بسیار بیشتر از درمان دندانپزشکی سنتی است زیرا در آن از خدمات و فناوری‌های مختلف کامپیوتری استفاده می‌شود.

۶- دسترسی و مدیریت داده‌ها: داده‌های مربوط به تصویربرداری و … در دندانپزشکی سنتی به صورت دستی و فیزیکی ثبت می‌شوند اما در دندانپزشکی دییجیتالی همه چیز به صورت کامپیوتری ثبت می‌شود که به سادگی می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد. به این ترتیب دسترسی به داده‌ها در دندانپزشکی دیجیتال بسیار راحت‌تر از دندانپزشکی سنتی است.

مزایای دندانپزشکی دیجیتالی

دندانپزشکی دیجیتال مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌ اند از:

  • افزایش سرعت درمان:‌ تجهیزات دیجیتال با آسان‌تر کردن روند درمان، منجر به افزایش سرعت درمان‌های دندانپزشکی می‌شوند. تعداد جلسات مراجعه و طول مدت هر جلسه با استفاده از خدمات دیجیتال در روند درمان کاهش می‌یابد و این نکته هم به نفع بیمار و هم به نفع دندانپزشک است.
  • افزایش دقت:‌ تجهیزات دیجیتال دقت بسیار بالایی دارند و با استفاده از آن‌ها ریسک بروز خطاهای انسانی هب حداقل می‌رسد. فناوری‌هایی چون فناوری کد کم، با داشتن اندازه‌گیری‌های دقیق ترمیم‌هایی مناسبی را برای بیمار ارائه می‌کنند.
  • راحتی بیشتر: استفاده از دندانپزشکی دیجیتال تجربه راحت‌تری از خدمات دندانپزشکی به بیمار ارائه می‌کند. در این روش‌ها دیگر خبری از تجهیزات ترسناک و استرس‌زای قدیمی نیست و درمان به راحت‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.
  • کاهش میزان استفاده از اشعه ایکس:‌ در خدمات دیجیتال میزان استفاده از اشعه ایکس به حداقل می‌رسد. در روش‌های سنتی مقدار قابل توجهی اشعه ایکس به کار می‌رود در حالی که در دندانپزشکی دیجیتال این میزان بسیار کم است.
  • ایمن و بی‌خطر:‌ دندانپزشکی دیجیتال کاملا مطمئن و ایمن است و هیچ خطری برای بیماران ندارد. کاهش اشعه ایکس سلامت بیمار را تضمین می‌کند.
  • دسترسی فوری به اطلاعات:‌ در روش دندانپزشکی دیجیتال می‌توان همان لحظه به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این تمامی سوابق بیماران در حافظه کامپیوتر ثبت می‌شوند و می‌توان از ان‌ها برای درمان‌های بعدی و پیگیری روند درمان استفاده کرد.
  • بدون نیاز به قالبگیری سنتی:‌ قالبگیری برای روکش و ساخت پروتزهای دندانی سفارشی در دندانپزشکی دیجیتال با اسکنرهای داخل دهانی انجام می‌شود که بسیار دقیق‌تر و راحت‌تر از قالبگیری سنتی هستند.
  • مقرون به صرفه: هزینه درمان دندانپزشکی دیجیتال اگر چه بالا است، اما نقش مهمی در کاهش هزینه‌های اضافی بیماران و حتی دندانپزشک دارد.
  • امکان پیش‌بینی نتایج درمان:‌ با دندانپزشکی دیجیتال می‌توان نتایج حاصل از درمان‌ را در روش‌های لمینت، ایمپلنت و ارتودنسی قبل از شروع پروسه درمان به مراجع نشان داد. این مساله باعث افزایش اعتماد به نفس و اطمینان خاطر بیماران خواهد شد.
  • کاهش استرس: دندانپزشکی دیجیتال استرس و ترس را در هنگام استفاده از خدمات دندانپزشکی کاهش می‌دهد.

معایب دندانپزشکی دیجیتال

از معایب دندانپزشکی دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه بالا:‌ تهیه، نصب و نگهداری از تجهیزات دندانپزشکی دیجیتال هزینه زیادی دارد و همین موضوع باعث افزایش هزینه درمان‌های دیجیتال می‌شود.
  • نیاز به به روزرسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری:‌ تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دندانپزشکی دیجیتال هر چند وقت یک بار نیاز به به روزرسانی‌های خاصی دارند که این به‌روزرسانی باید توسط کارشناس مخصوص این حیطه انجام شود.
  • وجود تحریم‌ها:‌ تحریم‌های موجود دسترسی به تجهیزات دندانپزشکی دیجیتال را بسیار سخت می‌کند.
  • نیاز به مدیریت ایمن:‌ با وجود هکرها و تهدیدات سایبری ذخیره و حفظ اطلاعات بیماران در تجهیزات دیجیتال نیاز به یک مدیریت قوی دارد.
  • وابستگی به فناوری: وابستگی زیاد به فناوری باعث می‌شود که یک نقص فنی کوچک روند کل درمان‌ها را با اختلال مواجه کند.

البته توجه کنید که این معایب در مقایسه با مزایای زیاد دندانپزشکی دیجیتال ارزشی ندارند و وزن کفه مزایای این روش بیشتر از معایب آن است. اگر برای استفاده از خدمات دندانپزشکی دیجیتال شک دارید،‌ می‌توانید در مورد روش درمان خود با دکتر پاک نیت مشورت کنید.

معرفی انواع خدمات دندانپزشکی دیجیتال

در حال حاضر خدمات دندانپزشکی دیجیتال در اکثر درمان‌های دندانپزشکی به کار می‌روند. در این جا به بررسی چند تا از مهم‌ترین خدمات دندانپزشکی دیجیتال می‌پردازیم:

۱- قالب‌گیری کامپیوتری یا اسکن دیجیتال دندان

یکی از مهم‌ترین و بهترین تحولاتی که دندانپزشکی دیجیتال در دندانپزشکی ایجاد کرد، قالب‌گیری کامپیوتری بود. در گذشته برای طراحی روکش‌ها و پروتزهای دندانی قالبگیری با خمیر مخصوص و به صورت دستی توسط دندانپزشک انجام می‌شد. این روش در کنار زمان زیادی که می‌برد، پر از خطاهای ریز و درشت هم بود. اما اکنون با استفاده از قالب‌گیری کامپیوتری و اسکن دیجیتال پروسه قالب‌گیری از دندان‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و با نهایت دقت انجام می‌شود. فناوری قالبگیری دیجیتال در مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت نیز ارائه می‌شود.

۲- کاشت ایمپلنت دیجیتال

کاشت ایمپلنت دیجیتال یکی دیگر از خدمات پرکاربرد دندانپزشکی دیجیتال در مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت است. در کاشت ایمپلنت دیجیتال، میزان درد و خونریزی به حداقل رسیده و دوره نقاهت هم کاهش می‌یابد. با فناوری کاشت ایمپلنت دیجیتال برخی از افرادی که به دلایلی کاندید کاشت ایمپلنت معمولی نبودند، می‌توانند با این روش زیبایی لبخند خود را بازیابی کنند.

در ایمپلنت دندان دیجیتال برنامه‌ریزی،‌ طراحی و کاشت ایمپلنت به کمک فناوری‌های دیجیتالی انجام می‌شوند. از این فناوری‌ها همچنین می‌توان برای تشخیص محل دقیق کاشت ایمپلنت نیز استفاده کرد. کاشت ایمپلنت دندان دیجیتال در حال حاضر بهترین روش کاشت ایمپلنت است.

بیشتر بدانید: ایمپلنت دیجیتال چیست؟

۳- دندانپزشکی ترمیمی- زیبایی دیجیتال

منظور از دندانپزشکی ترمیمی زیبایی،‌ خدماتی است که به منظور رفع نواقص ظاهری دندان‌ها انجام می‌شوند. برای مثال شکستگی، لب پریدگی، وجود فاصله بین دندان‌ها، بد رنگی و بد شکلی دندان‌ها را می‌توان با این خدمات اصلاح کرد. استفاده از خدمات دندانپزشکی دیجیتال تحول عظیمی در پروسه درمان‌های ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی ایجاد کرده و منجر به جلب رضایت حداکثری مراجعان می‌شود.

۴- طراحی لبخند دیجیتال

طراحی لبخند مجموعه‌ای از خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی است که در نهایت منجر به افزایش زیبایی لبخند می‌شوند. مهم ترین مزیت دندانپزشکی دیجیتال در طراحی لبخند امکان ارائه نتایج بعد از درمان به بیماران و در نظرگرفتن سلیقه و نظر آن ها است. برای مثال با فناوری ۳ shape مراجع می‌تواند طراحی لبخند خود را بعد از درمان مشاهده کند و با اطمینان خاطر بیشتری برای درمان اقدام کند. علاوه بر این دیگر خدمات دندانپزشکی دیجیتال باعث سرعت‌بخشیدن به پروسه طراحی لبخند و افزایش دقت آن می‌شوند.

۵- لیزر در دندانپزشکی دیجیتال

لیزر یکی دیگر از تکنولوژی‌های دندانپزشکی دیجیتال است و در طیف وسعی از خدمات دندانپزشکی کاربرد دارد. از لیزر برای جراحی لثه و تغییر شکل لثه، برش دندان، برش لثه یا سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌شود. از مزایای لیزر می‌توان به کاهش درد، کاهش خونریزی، کاهش تورم و التهاب و همچنین عدم نیاز به تزریق بی حسی اشاره کرد. لیزر در کنار افزایش دقت درمان از آسیب به بافت‌های مجاور نیز جلوگیری می‌کند. استفاده از این کاربرد لیزر به خصوص در درمان‌های حساسی چون تغییر شکل لثه بسیار مهم و مفید است. لیزر خطر بروز عفونت و پوسیدگی را به صفر می‌رساند.

۶- ارتودنسی دیجیتال

ارتودنسی درمانی است که برای مرتب‌کردن دندان‌ها استفاده می‌شود. در درمان ارتودنسی دیجیتال دندانپزشک با استفاده از طراحی سه بعدی کامپیوتری وضعیت دندان‌ها و هماهنگی بایت‌ها از زوایای مختلف را طراحی می‌کند. این تکنولوژی دقت ارائه خدمات ارتودنسی را افزایش داده و همچنین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها می‌شود.

۷- عکسبرداری و رادیوگرافی دندانپزشکی دیجیتال

با فناوری دیجیتال در رادیوگرافی دندانپزشکی، نواقص دندانی به سرعت قابل تشخیص و درمان هستند. تصاویر رادیوگرافی دیجیتال بسیار دقیق هستند و مشکلات بیماران را همراه با جزئیات تشخیص می‌دهند. تصویربرداری دیجیتالی به دو صورت داخل دهانی و خارج دهانی انجام می‌شود.

در رادیوگرافی دیجیتال به جای استفاده از فیلم اشعه ایکس،‌ از حسگرهای دیجیتالی استفاده می‌شود. از مزایای این فناوری می‌توان به افزایش کیفیت تصاویر، دقت بیشتر تصاویر، کاهش خطرات ناشی از اشعه ایکس، دسترسی سریع به عکس‌ها و امکان ذخیره و به اشتراک‌گذاری آسان آن‌ها اشاره کرد.

در عکسبرداری دیجیتالی در دندانپزشکی از دوربین‌های فوق العاده کوچک یا اسکنرهای داخل دهانی برای ثبت تصاویر دقیق از لثه و دندان‌ها استفاده می‌شود. این دوربین‌ها تصاویر بسیار دقیق و با جزئیات از تک تک دندان‌ها تهیه می‌کنند و می‌توان از آن‌ها برای قالبگیری از دندان‌ها هم استفاده کرد.

فناوری cad/cam در دندانپزشکی دیجیتال

فناوری cad / cam مهم‌ترین فناوری حوزه دندانپزشکی دیجیتال است. این فناوری در بسیاری از خدمات زیبایی دندانپزشکی اعم از لمینت دندان،‌ بریج و روکش دندان کاربرد دارد. با این فناوری می‌توان ترمیم دندان برای لمینت، بریج، ایمپلنت و … را به طور سه بعدی طراحی و ارائه کرد.

فناوری کد کم سرعت ارائه خدمات زیبایی و درمانی را در دندانپزشکی به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. این تکنولوژی به خصوص برای کاشت ایمپلنت دندان مناسب است. زیرا با آن می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن روکش دندان را طراحی و اجرا کرد. از فناوری کد کم همچنین می‌توان برای بررسی وضعیت دهان و دندان‌ها شامل بررسی وضیعت ساییدگی دندان‌ها، وضعیت مفصل گیجگاهی، پوسیدگی و عفونت دندان و … استفاده کرد.

خدمات دندانپزشکی دیجیتال مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت

خدمات دندانپزشکی دیجیتال جزو جدیدترین خدمات حوزه دندانپزشکی هستند و به همین خاطر تنها در تعداد کمی از مطب‌های دندانپزشکی ارائه می‌شوند. یکی از مطب‌های ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی دیجیتال، مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت است. در این مطب دندانپزشکی تمام خدمات زیبایی و ترمیمی دندانپزشکی با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و بهترین متریال روز دنیا ارائه می‌شود.

برای استفاده از خدمات دندانپزشکی دیجیتال در مطب دندانپزشکی دکتر پاک نیت، کافی است برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای دریافت نوبت مشاوره رایگان، اطلاعات تماس خود را در فرم موجود در سایت وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.