مجله دندانپزشکی

نکات و منابع بهداشتی دندان برای بیماران ما

لمینت دندان چقدر هزینه دارد؟ قیمت لمینت دندان در سال ۱۴۰۳

لمینت دندان چقدر هزینه دارد؟ این سوال معمولا اولین سوالی است که مراجعان مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت از دکتر می‌پرسند. لمینت دندان بهترین روش برای داشتن لبخندی زیبا و دندان‌های درخشان است و

ارتودنسی نامرئی چیست؟ هر آنچه که درباره این روش ارتودنسی باید بدانید

ارتودنسی نامرئی چیست؟ هر آنچه که درباره این روش ارتودنسی باید بدانید!

یکی از روش‌های محبوب ارتودنسی دندان روش ارتودنسی شفاف یا نامرئی است. در این روش مشکل نامرتبی دندان‌ها بدون نیاز به هیچ گونه براکت و سیم‌کشی برطرف می‌شود. یکی از دغدغه‌های افراد متقاضی درمان ارتودنسی،

بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟ معرفی بهترین برندهای دندان مصنوعی

حتی اگر همیشه مراقب دندان‌های مصنوعی خود باشید و تمام توصیه‌های دندانپزشکتان را رعایت کنید، اگر آن‌ها از برند خوبی نباشند دوام زیادی نخواهند داشت. مارک دندان مصنوعی اهمیت زیادی دارد و هنگام درمان باید

روش‌های خانگی برای درمان دندان درد؛ ۱۷ روش کاربردی برای درمان سریع درد دندان در خانه!

بسیاری از افراد بر این باور هستند که درد دندان، بدترین دردی است که هر کس در زندگی خود تجربه می‌کند. درد دندان گاهی به دلیل مشکلات عصبی غیرخطرناک و گاهی به دلایل بیماری و

روش های درمان خانگی عفونت دندان- ۱۵ روش برای درمان عفونت دندان در خانه

عفونت دندان یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به دندان‌ها است که تمام افراد حداقل یک بار در طول زندگی آن را تجربه کرده‌اند. عفونت دندان به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و نیاز به درمان فوری