لمینت دندان

با لمینت دندان‌ها توسط
دکتر هومن پاک نیت

لبخندی زیبا و شایسته خود داشته باشید

۰۲۱-۲۲۲۸۵۰۸۶

لبخندی زیبا و جذاب
با لمینت دندان

لمینت سرامیکی Dental laminate یا لمینت پرسلن، موادی با رنگی نزدیک به رنگ دندان‌های طبیعی هستند که می‌توانند طیف وسیعی از مشکلات و نواقص دندانی را درمان کنند. با وجود روش‌های ترمیمی چون لمینت پرسلن، دیگر داشتن دندان‌هایی زیبا و سفید همچون مروارید، یک آرزو نیست. ونیر پرسلن پس از قالبگیری در لابراتوار ساخته شده و روی دندان نصب می‌شود. مشاوره و مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی مطمئن و با تجربه در زمینه نصب روکش‌های لمینتی، برای تشخیص اینکه آیا روکش لمینت مناسب شما است یا خیر، اهمیت زیادی دارد.

بهترین نوع لمینت برای دندان چیست؟

جهت مشاوره برای طراحی لبخند توسط دکتر هومن پاک نیت
با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۲۲۲۸۵۰۸۶

مراحل لمینت دندان

مشاوره و آنالیز صورت: در این جلسه، ابتدا دندان‌های شما از نظر سلامت و وجود مشکلاتی از قبیل عفونت و پوسیدگی بررسی می‌شوند.

مرحله دوم: آنالیز لبخند و فرم دندان‌ها: در آنالیز لبخند جزئیات مربوط به لب‌ها، دندان‌ها و لثه‌ها را به صورت یک واحد یک جا مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آماده سازی: در این مرحله، دندان‌هایتان برای نصب روکش‌های لمینتی آماده می‌شوند. برای نصب روکش لمینتی، مقداری از مینای دندان شما تراشیده شده و سپس قالبگیری انجام می‌شود.

نصب لمینت: قبل از نصب نهایی لمینت، دندانپزشک ابتدا موقتا لمینت را روی دندان شما می‌گذارد تا اندازه و رنگ آن را بررسی کنید. رنگ روکش لمینتی را می‌توان به کمک سایه سمانی که قرار است برایتان استفاده شود، تنظیم کرد. سپس سطح دندان تمیز شده و روکش نصب می‌شود.

مراحل طراحی لبخند

تجربیات بیماران

۵/۵

بیش از ۱۰۰۰ نظر ۵ ستاره!

من چندین سال است که برای مشکلات دندانپزشکی به جناب آقای دکتر پاک نیت مراجعه میکنم و سال گذشته نیز برای لمینیت و طراحی لبخند به ایشان مراجعه کردم و بعنوان یک پزشک نه تنها از مهارت، دقت ،تکنولوژی به روز و اخلاق ایشان بلکه از رعایت بسیار عالی اصول بهداشتی کاملا رضایت دارم و برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت‌های بسیار چشمگیر دارم.

دکتر فرید ابوالحسن قره داغی

دکتر فرید ابوالحسن قره داغی

فلوشیپ فوق تخصصی درد

با تشکر از دکتر پاک نیت جهت طراحی لبخند من با سرامیک های زیبا، ایشون با سرعت عمل بالا، با توجه به محدودیت زمانی من و کیفیت بسیار عالی، کار من رو انجام دادن.

دکتر محمد گلشنی

دکتر محمد گلشنی

متخصص پوست و زیبایی

دکتر هومن پاک نیت عزیز از شما به خاطر لبخند زیبایی که به من و دوستان هنرمندمون هدیه میدی تشکر میکنم. 

من و دوستانم همیشه به بودن شما افتخار می‌کنیم و این لبخند زیبا رو مدیون هنر، دقت و تحصیل شما هستیم. به جرعت شما یکی از بهترین های ایران هستی و خیال من و دوستان رو بابت داشتن یک لبخند زیبا راحت کردید.

ناصر پورکرم

ناصر پورکرم

هنرمند

دکتر هومن پاک نیت نازنین، دوست عزیز و قابل احترامم. بدین وسیله از زحمات حضرتعالی برای لمینیت کردن دندان‌هایم با تمام شرایطی که توضیح داده بودم یعنی با توجه به کمبود وقتم فقط در دو جلسه این کار به اتمام برسد( و  شد😜) و اینکه نیاز به مراجعات مکرر نداشته باشه ( که نداشت و من بعد از سه سال برای بررسی خدمتت رسیدم🙈). شما بسیار خوش سلیقه و ظریف کار هستی و شخصا به وجود شما افتخار میکنم دوست عزیز💙🙏🏻

دکتر بهروز باریک بین

دکتر بهروز باریک بین

متخصص پوست و زیبایی

لمینت دندان

نتایج لمینت و طراحی لبخند ایده‌آل

لامینیت ونیر سرامیکی یا کامپوزیت؟

لامینیت یا ونیر سرامیکی، لایه نازکی است که توسط دکتر پاک‌ نیت به لایه خارجی دندان شما جهت بالا بردن سطح زیبایی چسبانده می‌شد و با ایجاد هماهنگی بین رنگ، شکل، سایز و فرم دندان‌ها با لب‌ها و صورت شما تغییراتی ایجاد می‌گردد که ازآن پس در حقیقت لبخند شما فوق‌العاده به نظر خواهد رسید. افرادی که عمدتاً از لامینیت استفاده می‌کنند، کسانی هستند که به دنبال لبخندی درخشنده و جذاب هستند تا با افزایش سطح اعتماد به نفس خود و با لبخندی جادویی توانایی تحت تأثیر گذاشتن دیگران را داشته باشند. چرا که آنچه شما به نظر می‌رسید می‌تواند بر آنچه دیگران نسبت به شما قضاوت می‌کنند تأثیر داشته باشد و همچنین تأثیر مستقیمی بر آنچه که شما نسبت به خود احساس می‌کنید نیز دارد.

دکتر پاک‌نیت با استفاده از برترین سیستم پرسلن ونیرها

این امکان را برای همگان فراهم می‌آورد که لبخندی زیبا داشته باشند. با استفاده از طراحی لبخند نقص‌های زیادی در دندان‌ها را می‌توان برطرف کرد. مانند بد رنگی دندان‌ها به هر میزانی که باشد (صرفاً روشن کردن رنگ دندان‌ها و یا حتی برطرف کردن نقص‌های مادرزادی در رنگ دندان‌ها) همچنین برطرف کردن نامرتبی دندان‌ها بدون ارتودنسی و در مدت زمان بسیار کوتاه و با حداقل درگیری دندان‌ها به گونه‌ای که آسیب‌هایی که غالباً بر اثر ارتودنسی به دندانها طی یک پروسه درمانی حداقل ۱ ساله وارد می‌شود، دیگر وجود ندارند. همچنین برطرف کردن ترک‌ها و پریدگی‌های مینایی و به دنبال آن برطرف کردن حساسیت دندن‌ها، از وظایفی است که چنین روشی ایفا میکند. البته شایان ذکر است که مانند همه درمان‌ها، لامینیت‌ها نیز برای همه افراد الزاماً درمان قطعی نیستند و بسته به شرایط دهان، دندان و لبخند، بررسی‌های دقیق کلینیکی قبل از شروع درمان الزامی است.

آنچه در مورد لمینت دندان باید بدانید

لمینت دندان به طور میانگین از ۱۰ تا ۱۵ سال عمر می‌کند.

لمینت تنها برای اصلاح مشکلات دندان‌های جلویی به کار می‌رود.

طبق توصیه دندانپزشکان نصب لمینت دندان از سن ۱۸ سالگی به بعد قابل انجام است.

خیر. لمینت دندان منجر به پوسیدگی دندان نمی‌شود.

لمینت جزو خدمات زیبایی دندانپزشکی به شمار می‌رود.

لمینت و کامپوزیت هر دو روش‌ها پرطرفدار در دندانپزشکی زیبایی هستند و هر یک کاربردهای خاص خود را دارند اما در مجموع رضایت مراجعان از لمینت دندان بیشتر از کامپوزیت است.

برای نصب لمینت مینای دندان به مقدار ۰.۵ تا ۰.۷ میلی متر تراشیده می‌شود.

خیر. لمینت دندان برگشت‌پذیر نیست و باید تا آخر عمر از آن استفاده کنید.

آدرس و شماره تماس‌های مطب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نیاوران، خیابان جماران، جم سنتر، طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۶

ساعت تماس ۱۳ تا ۱۸

۰۲۱-۲۲۲۸۵۰۸۶
۰۲۱-۲۶۴۰۰۴۰۵
۰۲۱-۴۰۲۲۸۰۶۶

دکتر هومن پاک نیت

رزرو وقت

جهت رزرو وقت مطب فرم زیر را تکمیل نمایید.

یکی از روش‌های متداول و البته پرطرفدار در طراحی لبخند لمینت دندان است. با لمینت می‌توان طیف گسترده‌ای از نواقص دندانی را اصلاح کرد. لمینت به شکل یک روکش است که روی دندان‌ها قرار گرفته و مشکلاتی ز قبیل ترک خوردگی، بد رنگی یا شکستگی را ترمیم می‌کند. در این مطلب در مورد صفر تا ۱۰۰ لمینت دندان توضیح خواهیم داد.

لمینت دندان چیست؟

لمینت روشی است که در آن یک پوسته نازک از مواد سرامیکی یا کامپوزیتی روی سطح جلویی دندان‌ها قرار می‌گیرد و به این ترتیب مشکلات ظاهری آن‌ها را از بین می‌برد. لمینت دندان یک روش کاملا ایمن، غیرتهاجمی، بدون درد و خونریزی است. برای نصب لمینت دندان نیازی به تزریق بی‌حسی نیست و دوره نقاهت بسیار کوتاه است.

کاربرد لمینت دندان؛ لمینت برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

مهم‌ترین کاربرد لمینت دندان زیباتر کردن لبخند از طریق بهبود ظاهر دندان‌ها است. دندان‌ها و لبخند نقش مهمی در زیبایی صورت دارند و هر نقص کوچک و جزئی در آن‌ها می‌تواند به یک عیب بزرگ مبدل شود. با لمینت دندان همچنین می‌توان مشکلات زیر را درمان و اصلاح کرد:

  • ترک خوردگی دندان‌ها
  • شکستگی دندان‌ها
  • فاصله بین دندانی
  • تغییر رنگ شدید دندان‌
  • دندان‌های کج
  • دندان‌های خرگوشی
  • اصلاح ساییدگی سطح دندان‌ها
  • اصلاح فرم و اندازه دندان‌ها

انواع لمینت دندان

لمینت دندان در دو نوع مختلف است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند:

لمینت سرامیکی

به لمینت سرامیکی لمینت غیرمستقیم هم گفته می‌شود. در این نوع مواد سرامیکی پس از قالبگیری از دندان در لابراتوار دندانپزشکی فرم می‌گیرند و بعد دندانپزشک آن‌ها را روی دندان نصب می‌کند. استحکام بالا، مقاومت در برابر تغییر رنگ و دوام زیاد از جمله مزایای مهم لمینت سرامیکی است.

لمینت کامپوزیتی

لمینت کامپوزیتی در واقع همان روش کامپوزیت ونیر است که در آن دندانپزشک مواد کامپوزیتی را مستقیما روی دندان قرار داده و به آن‌ها فرم می‌دهد. در این روش مینای دندان به مقدار کمتری تراشیده می‌شود و به همین دلیل ضخامت دندان کمی بیشتر از قبل می‌شود. لمینت کامپوزیتی طیف رنگی وسیعی دارد و می‌تواند تا دو درجه دندان‌ها را سفیدتر و شفاف‌تر کند.

لمینت دندان برای چه افرادی مناسب است؟

لمینت دندان به همه افرادی که می‌خواهند یک لبخند زیبا و دندان‌هایی زیباتر داشته باشند، توصیه می‌شود. طبق گفته دندانپزشکان بهترین سن لمینت ۱۸ سالگی به بعد است که رشد دندان‌ها کامل شده و تراشیدن مینا به آن‌ها آسیب نمی‌زند. اگر جزو یکی از گروه‌های زیر هستید، لمینت دندان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود:

  • افرادی که فاصله زیاد بین دندان‌هایشان وجود دارد.
  • افرادی که دندان‌های خرگوشی دارند.
  • افرادی که دندان‌های خیلی بلند یا خیلی کوتاه دارند.
  • افرادی که به هر دلیلی دندان‌هایشان دچار شکستگی و ترک خوردگی شده است.
  • افرادی که دندان‌هایشان غیرهم‌تراز است.
  • افرادی که دندان‌هایشان به شدت لک شده‌اند.
  • افرادی که دندان‌هایشان ذاتا به صورت کج رشد کرده است.

چه کسانی نمی‌توانند لمینت دندان انجام دهند؟

انجام لمینت دندان به افراد زیر توصیه نمی‌شود:

  • کسانی که دندان‌های شدیدا پوسیده و آسیب دیده دارند.
  • افرادی که مینای دندان‌هایشان به شدت ضعیف و نازک است.
  • افرادی که عادت دندان قروچه دارند.
  • افرادی که سن کمی دارند.
  • افرادی که شدیدا به استعمال دخانیات و مشروبات الکلی اعتیاد دارند.

آیا لمینت دندان برای زنان باردار انجام می‌شود؟

اگر چه که لمینت دندان یک روش ایمن بوده و سازمان بهداشت جهانی آن را تایید کرده است، اما انجام لمینت دندان در دوره بارداری توصیه نمی‌شود. زیرا مواد سرامیکی یا مواد دندانپزشکی در حین مراحل نصب لمینت ممکن است وارد جریان خون شده و از این طریق به جنین برسد.

علاوه بر این در این دوره بدن مادر به شدت تحت تاثیر هورمون‌ها است و هر اقدام غیرضروری می‌تواند میزان هورمون‌ها را تغییر داده و سلامت جنین را به خطر بیاندازد. دندانپزشکان توصیه می‌کنند زنان باردار لمینت دندان خود را به حداقل ۳ ماه قبل یا بعد از بارداری موکول کنند.

تفاوت لمینت سرامیکی با کامپوزیت ونیر در چیست؟

دو روش لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر اگر چه که تقریبا کاربردهای مشابهی دارند، اما کاملا با هم متفاوت هستند. از تفاوت‌های مهم این دو روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس مواد لمینت سرامیکی از سرامیک و جنس متریال کامپوزیت مواد رزینی است.
  • دوام و استحکام لمینت سرامیکی با کامپوزیت ونیر متفاوت است.
  • ماندگاری لمینت سرامیکی بیشتر از کامپوزیت ونیر است.
  • لمینت سرامیکی روش بدون برگشت است اما کامپوزیت دندان قابل برگشت است.
  • هزینه لمینت سرامیکی بیشتر از کامپوزیت ونیر است.
  • لمینت سرامیکی به خدمات لابراتواری نیاز دارد اما کامپوزیت ونیر نیاز ندارد.
  • در لمینت سرامیکی مینای دندان به مقدار بیشتری از روش کامپوزیت ونیر تراشیده می‌شود.
  • تعداد جلسات و پروسه درمان لمینت سرامیکی بیشتر از کامپوزیت ونیر است.
  • لمینت سرامیکی نیازی به پالیش و ترمیم ندارد اما کامپوزیت باید پالیش شود.
  • لمینت سرامیکی ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به کامپوزیت ونیر دارد.
  • لمینت سرامیکی برخلاف کامپوزیت ونیر قابل ترمیم نیست.
  • لمینت سرامیکی در برابر رنگ و لکه‌پذیری مقاوم است.

 

بیشتر بدانید: لمینت دندان چقدر هزینه دارد؟ قیمت لمینت دندان

مزایای لمینت دندان

لمینت دندان مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه توضیح داده‌ایم:

  • افزایش اعتماد به نفس: داشتن یک لبخند زیبا و دندان‌های سفید و یک دست تاثیر مثبتی روی اعتماد به نفس افراد می‌گذارد.
  • سلامت دندان‌ها: برای نصب لمینت ابتدا تمام مشکلات دندانی درمان می‌شوند به این ترتیب با انجام لمینت، در کنار زیبایی سلامت دندان‌ها نیز تضمین می‌شود.
  • جلوگیری از جا به جایی دندان‌ها: در صورت وجود فاصله بین دندان‌ها، به مرور زمان دندان‌ها جا به جا می‌شوند تا این فاصله را پر کنند. به این ترتیب با استفاده از لمینت و پرکردن فواصل موجود از جا به جایی دندان‌ها جلوگیری می‌شود.
  • اصلاح طرح لبخند: لمینت با پوشاندن عیوب ظاهری دندان‌ها طرح لبخند شما را اصلاح کرده و زیبایی ان را دوچندان می‌کند.
  • ماندگاری مناسب: لمینت دندان از ۱۰ تا ۱۵ سال ماندگاری دارد و در صورت رعایت نکات مراقبتی دوام آن‌ها بیشتر هم می‌شود.
  • هزینه مناسب: هزینه لمینت دندان در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی دندانپزشکی کاملا مقرون به صرفه است.
  • درمان سریع و آسان: لمینت دندان در عرض چهار جلسه قابل انجام است.
  • بدون درد و خونریزی: لمینت دندان یک روش کم تهاجمی است و در آن هیچ درد و خونریزی را تجربه نخواهید کرد.

 

بیشتر بدانید: لمینت دندان چقدر طول می‌کشد؟ مدت زمان و تعداد جلسات انجام لمینت.

مشکلات و عوارض لمینت دندان

لمینت همانند تمام روش‌های زیبایی پزشکی و دندانپزشکی، در کنار مزایای زیادی که دارد عوارض و مشکلاتی را هم در بر خواهد داشت. البته مراجعه به یک دندانپزشک با تجربه و متخصص در حوزه ایمپلنت دندان میزان بروز این مشکلات و عوارض را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. از مهم‌ترین عوارض لمینت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افتادن لمینت: اگر متریال و چسب لمینت کیفیت زیادی نداشته باشند یا فرد مراقبت‌های بعد از لمینت را به درستی انجام نداده باشد، احتمال افتادن لمینت وجود دارد.
  • غیرقابل بازگشت بودن: در لمینت مینای دندان به مقدار زیادی تراشیده می‌شود و همین باعث تغییر در ساختار دندان می‌شود. به این ترتیب دندان‌ها بعد از روکش لمینت، دیگر به تنهایی قابل استفاده نیستند و باید حتما روکش داشته باشند.
  • پوسیدگی دندان: اگر نصب لمینت به درستی انجام نشود، قبل از نصب پوسیدگی و عفونت‌ها کاملا از بین نروند و یا فرد بهداشت دهان و دندان ضعیفی داشته باشد، دندان زیر لمینت دچار پوسیدگی می‌شود.
  • بوی بد دهان: بوی بد دهان بعد از لمینت تنها در صورت بروز پوسیدگی در دندان لمینت شده اتفاق می‌افتد. در صورت احساس بوی بد دهان، حتما به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید.
  • افزایش حساسیت دندان و لثه: تراش مینای دندان و انجام تغییرات برای نصب روکش‌ها، باعث افزایش حساسیت دندان و لثه در برابر گرما و سرما می‌شود. این حساسیت موقتی بوده و بعد از گذشت ۴۸ ساعت از بین می‌رود.
  • درد دندان: تراشیدن مینای دندان می‌تواند منجر به بروز درد شود. درد بعد از لمینت یک عارضه طبیعی بوده و معمولا بدون نیاز به مصرف دارو از بین می‌رود. با این حال برای کنترل درد بعد از لمینت می‌توانید از داروهای مسکن بدون نسخه استفاده کنید.

چه عواملی به لمینت آسیب می‌زنند؟

مهم‌ترین عوامل آسیب زننده به لمینت دندان عبارت اند از:

  • جویدن ناخن‌ها
  • عادت دندان قروچه
  • انجام ورزش‌های تهاجمی مثل بوکس و کاراته بدون استفاده از نایت گارد
  • جویدن ته مداد
  • مصرف زیاد نوشابه، چای و قهوه
  • مصرف زیاد شکلات، سس، رب، ماکارونی، پیتزا و …
  • جویدن یخ
  • مسواک زدن اشتباه
  • مسواک نزدن
  • شکستن آجیل با دندان
  • استفاده نکردن از نخ دندان
  • فشردن دندان‌ها روی هم
  • استفاده از خمیردندان نامناسب
  • استفاده از دهانشویه غیراستاندارد

مراحل لمینت دندان چیست؟

مراحل لمینت دندان به شرح زیر است:

۱- بررسی و معاینه اولیه دندان‌ها: در این مرحله دندانپزشک ابتدا وضعیت سلامت دهان و دندان فرد برای لمینت دندان را بررسی می‌کند. لازم است هر گونه مشکلی از قبیل پوسیدگی و عفونت قبل از لمینت دندان کاملا درمان و کنترل شود.

۲- انتخاب رنگ لمینت دندان: لمینت دندان طیف رنگی متنوعی داشته و همه افراد با هر رنگ پوست و دندانی می‌توانند رنگ مناسب خود را پیدا کنند. در انتخاب رنگ لمینت فاکتورهایی از قبیل سن، موقعیت شغلی، جنسیت، رنگ پوست و رنگ چشم تاثیرگذار هستند.

۳- قالبگیری از دندان: قالبگیری از دندان‌ها ممکن است به صورت دیجیتالی یا به صورت سنتی با خمیر مخصوص انجام شود. پروسه آماده سازی روکش لمینتی در لابراتوار بین ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد.

۴- آماده‌سازی دندان برای نصب روکش: در این مرحله دندانپزشک مینای دندان را می‌تراشد تا برای نصب روکش‌ها آماده شود. تا زمان آماده شدن روکش‌های نهایی باید حتما از روکش موقت استفاده شود.

۵- نصب روکش لمینتی: در انتها روکش‌های اماده شده روی دندان نصب می‌شوند و بعد راحتی آن‌ها و اندازه‌شان کنترل می‌شود. در صورت وجود هر مشکلی، دندانپزشک روکش را برای ترمیم مجددا به لابراتوار ارسال می‌کند.

طول عمر لمینت دندان چقدر است؟

لمینت دندان دوام بالایی دارد و معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ سال عمر می‌کند. میزان ماندگاری لمینت به دو عامل مهم بستگی دارد. اولین عامل، برند لمینت است. برندهای مختلف لمینت در بازار وجود دارند که کیفیت آن‌ها با هم متفاوت است. برای مثال لمینت‌های آمریکایی و اروپایی کیفیت و ماندگاری بالایی دارند.

دومین عامل میزان رعایت نکات مراقبتی بعد از لمینت توسط مراجع است. اگر فرد تمام مراقبت‌ها و توصیه‌های بعد از لمینت را اجرا کند، مسلما دوام و ماندگاری آن‌ بیشتر خواهد شد. اگر می‌خواهید برای مدت بیشتری از لمینت دندان‌هایتان استفاده کنید و لذت ببرید، حتما در رعایت نکات مراقبتی بعد از لمینت کوشا باشید.

بیشتر بدانید: لمینت دندان چقدر دوام دارد؟ ماندگاری و عمر لمینت دندان چقدر است؟

مراقبت‌های بعد از لمینت

برای افزایش دوام و ماندگاری لمینت و همچنین تضمین سلامت دندان‌ها، عمل به توصیه‌های زیر لازم است:

  • حتما روزی دو مرتبه دندان‌هایتان را مسواک بزنید. بعد از غذا بهتر است حداقل دندان‌هایتان را با آب خالی بشویید.
  • از دندان‌هایتان به عنوان ابزار بازکردن درب بطری یا شکستن آجیل‌ها استفاده نکنید.
  • عادت‌های اشتباهی را که به دندان‌ها آسیب می‌زنند، ترک کنید.
  • در مورد نحوه درست مسواک زدن و انتخاب نوع مسواک و خمیردندان با دندانپزشک مشورت کنید.
  • حتما از نخ دندان استفاده کنید.
  • ورزش کنید و غذاهای سالم را جایگزین غذاهای آماده و فست‌فودها کنید.
  • مشروبات الکلی و سیگار را ترک کنید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین و تهاجمی مثل کاراته و بوکس بعد از لمینت بپرهیزید یا حتما از محافظ دندان استفاده کنید.
  • خوراکی‌هایی از قبیل سس، قهوه، چای، نوشابه، پفک، پاستیل و لواشک که احتمال تغییر رنگ لمینت را افزایش می‌دهند کمتر بخورید.

قیمت لمینت دندان

قیمت لمینت دندان میزان مشخصی نیست و در هر کلینیک دندانپزشکی با در نظرگرفتن فاکتورهای موثر تعیین می‌شود. فاکتورهایی از قبیل برند لمینت، تعداد دندان‌ها، وجود مشکلاتی از قبیل پوسیدگی، نیاز به درمان‌های جانبی، نیاز به ترمیم مجدد، تخصص دندانپزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک دندانپزشکی و … در تعیین قیمت لمینت دندان موثر هستند. برای استعلام قیمت لمینت دندان، توصیه می‌کنیم حتما برای مشاوره حضوری به کلینیک دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت مراجعه کنید.

بهترین برند لمینت دندان

برند و شرکت تولیدکننده لمینت دندان یک عامل موثر در کیفیت درمان است. در حال حاضر برندهای مختلف آمریکایی، اروپایی، کره‌ای، چینی و هندی در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. از بین برندهای مختلف لمینت‌های آمریکایی، اروپایی و در آخر لمینت‌های کره‌ای حرف اول را می‌زنند و طرفداران زیادی دارند. در انتخاب برترین برند لمینت دندان عوامل زیر تاثیرگذار هستند:

  • ظرافت و زیبایی نتیجه کار
  • دوام و ماندگاری
  • میزان مقاومت در برابر لکه و تغییر رنگ
  • طیف رنگی
  • نزدیکی به دندان‌های طبیعی

طبق این عوامل برندهای زیر جزو بهترین برندهای لمینت در جهان به شمار می‌روند:

  • لمینت MAC
  • مارک DuraThin
  • برند داوینچی
  • Empress و Emax
  • لومینرز
  • ویوانیرز گلایدول

آیا لمینت دندان همان روکش است؟

خیر. لمینت و روکش دندان تنها شباهت کمی به هم دارند اما کاربرد آن‌ها با هم کاملا متفاوت است. روکش برای دندان‌های پوسیده و آسیب دیده بعد از درمان عصب کشی انجام می‌شود اما لمینت دندان، جنبه زیبایی دارد و صرفا برای دندان‌های پوسیده نیست.

بهترین کلینیک لمینت دندان تهران

شما بابت هر خدمات درمانی یا زیبایی دندانپزشکی، قرار است مقدار زیادی زمان و پول هزینه کنید. به این ترتیب این حق مسلم شما است که لمینت دندان خود را در بهترین کلینیک لمینت دندان تهران انجام دهید. لمینت دندان در حال حاضر در کلینیک‌های مختلفی انجام می‌شود. اما کلینیکی که ویژگی‌های زیر را داشته باشد، بدون شک جزو بهترین‌ها در این حوزه است:

  • نوبت‌دهی آسان
  • مشاوره صفر تا صد
  • استفاده از بهترین متریال
  • استفاده از بهترین برندهای لمینت جهان
  • ارائه جدیدترین متدهای لمینت دندان
  • ارائه خدمات به روز و مطابق با فناوری‌های روز دنیا
  • استفاده از خدمات دندانپزشکی دیجیتال
  • امکان مشاهده نمونه کارهای قبلی
  • تخصص و تجربه بالای دندانپزشک

کلینیک دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت همه این ویژگی‌ها را دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی تمام امور درمانی و زیبایی دندانپزشکی خود را در آنجا انجام دهید. برای دریافت نوبت از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.