بهترین نوع لمینت برای دندان چیست؟

بهترین نوع لمینت برای دندان چیست؟

اگر به خاطر شکل و رنگ دندان‌هایتان از خندیدن و حرف زدن در جمع‌ها دوری می‌کنید، لمینت دندان چاره شما است. لمینت دندان یک روش ترمیمی فوق العاده پرطرفدار و البته سریع برای داشتن لبخندی زیبا است. برای یک تجربه عالی از لمینت دندان، باید این کار را نزد یک متخصص خدمات ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی انجام دهید. همچنین استفاده از بهترین نوع لمینت برای دندان نیز اهمیت دارد. در ادامه این مقاله از مجله دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت قرار است درباره بهترین نوع لمینت برای دندان و به طور کلی انواع لمینت دندان توضیح دهیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بهترین نوع لمینت برای دندان خود را پیدا بیابید!

لمینت دندان چیست و چگونه انجام می‌شود؟

لمینت دندان لایه‌ای از جنس سرامیک است که روی دندان اصلی قرار گرفته و نقص‌های موجود بر روی ان را می‌پوشاند. با لمینت دندان می‌توان مشکلاتی از قبیل شکستگی، لب‌پریدگی، ترک خوردگی، بد رنگی و بد شکلی دندان‌ها را به خوبی درمان کرد. برای نصب لمینت دندان مینای دندان باید حتما به مقدار زیادی تراشیده شود. تراشیدن مینای دندان هم باعث اتصال قوی‌تر روکش به دندان شده و هم از برامدگی و افزایش ضخامت دندان جلوگیری می‌کند. در پروسه لمینت دندان، ابتدا دندان‌ها برای نصب روکش لمینتی اماده شده و سپس از آن‌ها قالبگیری می‌شود. قالب‌ها برای ساخت روکش اختصاصی دندان‌های شما به لابراتوار دندانپزشکی ارسال می‌شوند. ساخت روکش‌های لمینتی دو هفته و بیشتر طول می‌کشد و در این حین باید از روکش موقت استفاده کنید.

بهترین نوع لمینت برای دندان چیست؟

بهترین نوع لمینت برای دندان چه اهمیتی دارد؟

انتخاب بهترین نوع لمینت برای دندان برای داشتن لبخندی زیبا و اصلاح طرح لبخند اهمیت زیادی دارد. بهترین لمینت دندان از متریال با کیفیتی ساخته می‌شود و به همین دلیل، دوام و ماندگاری خوبی هم دارد. همچنین بهترین لمینت دندان به خوبی در برابر فشار نیروی فک مقاومت می‌کند و دچار شکستگی نمی‌شود. بهترین لمینت، به خوبی روی دندان اصلی قرار گرفته و زیبایی آن را دو چندان می‌کند. با توجه به اینکه در بازار انواع مختلفی از برندهای اصلی و متفرقه لمینت دندان وجود دارد، انتخاب و استفاده از بهترین لمینت کاری سخت و دشوار است.

ویژگی‌های بهترین نوع لمینت برای دندان‌ها و نکاتی که باید بدانید

اگر می‌خواهید برای لمینت دندان‌هایتان از بهترین نوع لمینت استفاده شود، حتما باید به بهترین مطب‌های دندانپزشکی در تهران از جمله مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت مراجعه کنید. دکتر پاک نیت با توجه به بودجه و سلیقه شما، بهترین نوع لمینت دندان را برای شما استفاده می‌کند. برای انتخاب بهترین نوع لمینت برای دندان، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

نوع لمینت و برند آن

کشورها و کمپانی‌های مختلف از چین گرفته تا سوئیس انواع مختلفی از لمینت دندان را تولید کرده و روانه بازار می‌کنند. به این ترتیب انواع و برندهای مختلفی از لمینت دندان وجود دارد که هر کدام خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای داشتن بهترین نتایج لمینت دندان، باید از بهترین نوع و برند لمینت استفاده کنید.

ماندگاری رنگ و مقاومت لمینت در برابر تغییر رنگ

یکی از مهم‌ترین موارد کاربرد لمینت دندان، اصلاح بد رنگی دندان‌ها است. افرادی که دندان‌هایشان به هر دلیلی زرد یا قهوه‌ای شده‌ اند، به دنبال لمینت دندان هستند. به طور کلی لمینت دندان در مقایسه با کامپوزیت، مقاومت بالاتری در برابر تغییر رنگ و لکه دارند. این در حالی است که بهترین نوع لمینت ثبات رنگی بالایی دارد و می‌تواند زیبایی و شفافیت خود را برای مدت بیشتری حفظ کند. اما واقعیت این است که اگر به خوبی از لمینت دندان خود مراقبت نکنید، خیلی زود آن‌ها هم دچار تغییر رنگ و لکه خواهند شد. اگر می‌خواهید زمان بیشتری از لمینت دندان‌هایتان لذت ببرید، هم از بهترین نوع لمینت استفاده کنید و هم مراقبت‌های بهداشتی بعد از لمینت دندان را به دقت رعایت کنید.

طبیعی بودن لمینت

خیلی از افراد هنگام مراجعه به مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت، به دنبال راهی کاملا طبیعی برای داشتن لبخندی زیبا هستند. آن‌ها می‌خواهند دندان‌هایشان با ظرافت هر چه تمام و کاملا طبیعی زیباتر از قبل شوند. بهترین نوع لمینت دندان، کاملا مشابه به دندان‌های طبیعی بوده و بعد از نصب جلوه‌ای غیرطبیعی و مصنوعی ندارد.

استحکام و مقاومت

بهترین نوع لمینت برای دندان، از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال ساخته می‌شود و به همین دلیل استحکام بسیار بالایی دارد. استفاده از مواد اولیه مرغوب، استحکام و مقاومت لمینت را در برابر دیگر برندها افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید لمینت دندان‌هایتان مدت بیشتری دوام داشته باشند، حتما از بهترین نوع لمینت استفاده کنید.

انواع لمینت دندان

انواع لمینت دندان

همان طور که گفتیم انواع مختلفی از لمینت دندان وجود دارد. در این بخش به معرفی کامل انواع لمینت دندان می‌پردازیم:

۱.    لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی یا لمینت پرسلن، یکی از پرمصرف‌ترین انواع لمینت دندان است. لمینت سرامیکی از ترکیب فلدسپات‌ها که ماده‌ای شیشه‌ای – سرامیکی هستند، ساخته می‌شوند. فلدسپات یک ماده بسیار نازک و شفاف بوده و بعد از نصب ظاهری کاملا طبیعی دارد. لمینت‌های پرسلن انعطاف‌پذیری بالایی دارند و به راحتی دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. از مزایای لمینت سرامیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام بیشتر
  • ظاهر طبیعی
  • مقاوم در برابر لکه و تغییر رنگ
  • استحکام زیاد

از معایب لمینت‌های سرامیکی، می‌توان به پروسه طولانی آماده سازی و نصب آن‌ها اشاره کرد.

۲.    لمینت E-MAX

لمینت E-MAX از ترکیب شیشه و سرامیک با لیتیوم دی سیلیکات تولید می‌شود و به دلیل ظاهر طبیعی و مقاومت بالایی که دارد، بسیار محبوب است. این نوع لمینت شفافیت بالایی دارد و به خوبی با دندان ترکیب شده و ظاهری کاملا طبیعی به خود می‌گیرد. از مزایای لمینت E-MAX می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاملا طبیعی
  • مقاوم در برابر لک شدگی
  • دوام طولانی مدت

همچنین از معایب لمینت‎های E-MAX نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • پروسه ساخت طولانی
  • ضخامت بسیار کم
  • احتمال ترک خوردگی و شکستگی
  • برگشت ناپذیری

۳.    لمینت زیرکونیوم

یکی دیگر از بهترین نوع لمینت برای دندان، لمینت‌های زیرکونیومی هستند. زیرکونیوم ترکیبی فوق العاده سخت است و به عنوان مقاوم‌ترین نوع لمینت دندان شناخته می‌شود. ظاهر لمینت زیرکونیومی مات بوده و پس از نصب روی دندان، جلوه‌ای بسیار زیبا به لبخند شما می‌دهد. لمینت زیرکونیومی بهترین گزینه برای ترمیم ظاهر دندان‌هایی است که در اثر پوسیدگی شدید ضعیف شده اند. مزایای لمینت زیرکونیومی عبارت اند از:

  • مقاومت بالا
  • پشتیبانی و تقویت مینای دندان
  • رفع ناهم ترازبودن دندان‌ها
  • مقاوم در برابر شکستگی و ترک خوردگی

معایب لمینت زیرکونیومی شامل ترمیم و تغییر سخت آن است. همچنین در برخی موارد ظاهر مات این نوع لمینت، باعث می‌شود تا دندان‌ها بعد از ترمیم لمینتی کمی غیرطبیعی و مصنوعی جلوه کنند.

۴.    لمینت لومینرز

لمینت لومینرز یکی دیگر از انواع مختلف لمینت دندان است که بیشتر آن را تحت عنوان لمینت بدون تراش یا لمینت بدون آماده سازی می‌شناسند. لمینت‌های لومینرز بسیار باریک هستند و برای نصب آن‌ها نیازی به تراشیدن مینای دندان نیست و تنها در یک جلسه نصب می‌شوند. لمینت لومینرز به آن دسته از افرادی که از ترمیم‌های تهاجمی دوری می‌کنند، توصیه می‌شود. مزایای لمینت لومینرز شامل موارد زیر است:

  • قابل حذف
  • بدون دردسر
  • بدون نیاز به تراشیدن و تغییر مینای دندان
  • ترمیم و تعویض اسان
  • درمان تنها در یک جلسه

همچنین از معایب مهم لمینت‌های لومینرز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احتمال آسیب به لثه در اثر نصب نادرست
  • نرخ بالای آسیب پذیری
  • نامناسب برای لکه‌های تیره و قدیمی

۵.    ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت یکی دیگر از بهترین نوع لمینت برای دندان است. ونیر کامپوزیت بهترین و مناسب‌ترین جایگزین برای ونیر پرسلن بوده و بسیار مقرون به صرفه است. ماده اصلی تشکیل دهنده ونیر کامپوزیتی، رزین است که به خوبی رنگ دندان‌ها را اصلاح و ترمیم می‌کند. البته دوام ونیرهای کامپوزیتی بسیار کم بوده و تنها برای ترمیم‌های قدامی قابل استفاده هستند. مزایای ونیر کامپوزیتی عبارت اند از:

  • درمان کوتاه مدت
  • ترمیم و تغییر آسان
  • برگشت پذیر
  • بدون نیاز به تراشیدن زیاد دندان
  • هزینه پایین و مقرون به صرفه

از معایب این نوع لمینت‌ها هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت کمتر
  • شکل و ظاهر مصنوعی‌تر
  • لکه‌پذیری آسان

۶. سرامیک فشرده

سرامیک فشرده ساخت راحت‌تری دارد و ضخامت آن نسبت به دیگر انواع لمینت بیشتر است. افزایش ضخامت سرامیک فشرده دوام و استحکام آن را افزایش می‌دهد، اما از زیبایی آن کم می‌کند.

۷. سرامیک توده‌ای

سرامیک توده‌ای هم زیبایی ظاهری خوبی دارد، اما دوام و ماندگاری زیادی ندارد. سرامیک‌های توده‌ای توسط دندانپزشک و به کمک ابزارهای دستی روی دندان حالت می‌گیرند.

۸. دی سیلیکات سدیم

لمینت‌هایی که با دی سیلیکات سدیم ساخته می‌شوند، استحکام فوق العاده بالایی دارند و در برابر نیروی فشار فک مقاوم هستند. این لمینت‌ها برای افرادی که دندان‌هایشان را روی هم فاشر می‌دهند یا دندان قروچه دارند، گزینه‌ای عالی هستند. زیرا تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن‌ها باعث شده در عین زیبایی مقاومت بالایی در برابر فشار داشته باشند. در ساخت روکش‌های دی سیلیات سدیم از فناوری CAD-CAM استفاده می‌شود.

لمینت سرامیکی بهتر است یا لمینت کامپوزیتی؟

دغدغه اصلی همه افرادی که به دنبال ترمیم دندان‌های خود هستند، این است که بدانند بهترین روش برای رفع مشکل دندان‌هایشان کدام است؟ و لمینت سرامیکی بهتر است یا لمینت کامپوزیتی؟ پاسخ این سوال بسیار گسترده است، زیرا انتخاب روش ترمیم به عوامل مختلفی از جمله شدت پوسیدگی، مشکل دندان‌، بودجه، درخواست و سلیقه فرد بستگی دارد. دندانپزشک با توجه به این عوامل انتخاب می‌کند که بهترین روش برای ترمیم دندان‌های شما چه روشی است.مثلا اگر شکل و اندازه دندان‌هایتان مناسب است و تنها از نظر رنگ و وجود فاصله بین آن‌ها مشکل دارید، کامپوزیت ونیر گزینه بهتری است. زیرا آسیب کمتری به دندان‌ها وارد کرده و هزینه پایین‌تری هم دارد.

همچنین کامپوزیت ونیر برای افرادی که دندان‌هایشان مینای ضعیفی دارند، گزینه مناسب‌تری است. اما اگر دندان‌هایتان با هم تراز نیستند، می‌خواهید در کنار سفیدی طول دندان‌هایتان کمتر یا بیشتر شود، لمینت دندان راه حل مشکل شما است. توصیه می‌کنیم در انتخاب روش ترمیم دندان‌هایتان، به دندانپزشک خود اعتماد کنید و دندان‌هایتان را با خیالی راحت به دستان وی بسپارید.

معرفی 10 برند مطرح بهترین نوع لمینت دندان

معرفی ۱۰ برند مطرح بهترین نوع لمینت دندان

برندهای مختلفی در بازار لمینت دندان تولید و عرضه می‌کنند و انتخاب بهترین نوع لمینت دندان از بین این تنوع بالا، سخت و پیچیده است. در این بخش به معرفی ۱۰ تا از بهترین برندهای لمینت دندان می‌پردازیم تا راحت‌تر لمینت دندان‌های خود را انتخاب کنید.

۱. لمینت IPS

لمینت‌های برند IPS جزو بهترین برندهای لمینت در دنیا هستند که از ترکیبی شیشه‌ای با کریستال‌های آلومینوسیلیکات پتاسیم به نام سرامیک شیشه لوسیت ساخته می‌شوند. این نوع لمینت شباهت زیادی به لمینت کامپوزیتی دارد و سریع و راحت روی دندان نصب می‌شود. ترمیم‌های زیبا، بازتاب نور طبیعی و مقاومت بالا از مهم‌ترین مزایای لمینت IPS هستند. لمینت IPS به افرادی که دنبال ترمیمی کاملا نچرال و طبیعی هستند پیشنهاد می‌شود.

۲. لمینت برلیانس

از دیگر برندهای مطرح در زمینه لمینت دندان می‌توان به لمینت برلیانس اشاره کرد. لمینت برلیانس ظرافت و زیبایی منحصر به فردی دارد. ضخامت روکش لمینتی برلیانس فوق العاده کم است و به حداقل میزان تراش دندان نیاز دارد. لمینت برلیانس ساخت کشورآمریکا است و به همین دلیل به سختی در ایران یافت می‌شود.

۳. لمینت پرسرا

لمینت‌های پرسرا از دو لایه مختلف آلومینیوم اکسید و فلدسپاتیک ساخته می‌شوند. این ساختار دو لایه باعث افزایش ضخامت لمینت پرسرا نسبت به دیگر لمینت‌ها شده است. علاوه بر این برای ایجاد یک ترمیم طبیعی روی دندان، باید مقدار بیشتری از مینای دندان برای نصب روکش لمینت پرسرا تراشیده شود. به این ترتیب برای نصب لمینت پرسرا، ساختار طبیعی دندان دستکاری می‌شود و حتی گاهی درد و حساسیت بالایی به همراه دارد.

۴. لمینت فلدسپاتیک

لمینت فلدسپاتیک از ترکیبی به نام پرسلن فلدسپاتیک ساخته می‌شود. روکش‌های فلدسپاتیک روی دندان چسبانده می‌شوند و به زیبایی هر چه تمام نواقص ظاهری دندان را پوشش می دهند. از مزایای لمینت فلدسپاتیک می‌توان به استحکام و دوام بالا و همچنین شفافیت آن که مشابه به دندان‌ های طبیعی است، اشاره کرد.

۵. لمینت لومینیرز

لومینیرز، یک برند آمریکایی است که ضخامت لمینت های ان در حد ۰.۲ میلی متر است. لمینت‌های لومینیرز بدون نیاز به تراشیدن مینای دندان قابل نصب هستند، ضخامت بسیار کمی دارند و در عین حال جزو مستحکم‌ترین لمینت‌ها به شمار می‌روند. لمینت لومینیرز بعد از نصب روی دندان، ظاهری بسیار طبیعی دارد.

۶. لمینت سرامیکی دوراتین (Durathin)

یکی از با کیفیت‌ترین انواع لمینت دندان، بدون شک متعلق به برند دوراتین است. لمینت‌های برند دوراتین نازک و شفاف هستند و پیوندی محکم با مینای دندان برقرار می‌کنند. طیف رنگی لمینت دوراتین بسیار متنوع است و برای انتخاب رنگ لمینت محدودیتی وجود ندارد. رنگ شبیه به دندان‌های طبیعی، مقاومت در برابر کثیفی و لک شدگی و دوام بالا از جمله مهم ترین ویژگی‌های لمینت سرامیکی دوراتین هستند.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه لمینت دوراتین، امکان برداشتن آن‌ها از روی دندان است. یعنی اگر بعد از نصب لمینت دوراتین از ظاهر آن راضی نباشید، می‌توان آن‌ها را برداشت. البته به خاطر تحریم‌های موجود، پیداکردن لمینت دوراتین اصل کار سختی است و فقط در تعداد محدودی از کلینیک‌ های دندانپزشکی یافت می‌شود.

۷. ونیر لمینت برند سرک

برند سرک (CEREC) یکی از مشهورترین برندهای لمینت دندان است. لمینت‌های سرک با استفاده از تکنولوژی CAD / CAM ساخته می‌شود و به همین خاطر دقت و ظرافت بالایی هم دارد. علاوه بر این استفاده از تکنولوژی CAD / CAM باعث کاهش تعداد جلسات دندانپزشکی و سریع‌ترشدن دوره درمان شده است. در این تکنولوژی، طول و ابعاد دندان‌ها به دقیق‌ترین وجه ممکن توسط کامپیوتر اندازه گیری می‌شود و نصب لمینت با کمترین میزان آسیب به مینای دندان انجام می‌شود. برای اطلاع از هزینه دقیق لمینت سرامیک برند سرک، می‌توانید با مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت تماس بگیرید.

۸. لمینت سرامیکی داوینچی (DaVinci)

لمینت برند داوینچی با تکنولوژی پیشرفته پرسلن فشرده ساخته می‌شوند. لمینت‌های این برند بسیار کمیاب هستند و تنها در تعداد محدودی کلینیک دندانپزشکی معتبر یافت می‌شوند. این شرکت بالای ۲۵ سال سابقه در حوزه ساخت لمینت‌های دندانی دارد و ترمیمی کاملا طبیعی ایجاد می‌کند. لمینت‌های داوینچی در برابر لک شدن و بسیار مقاوم هستند و در عین قیمت بالایی که دارند، بسیار به صرفه هستند.

۹. ونیر لمینت برند مک (MAC)

اگر به دنبال لمینتی شبیه به لمینت دندان‌های ستارگان هالیوود هستید، لمینت برند مک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لمینت برند مک قیمت و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر برندها دارد. علاوه بر این طیف رنگی لمینت برند مک بسیار بالا است و بیشتر از ۱۶ طیف رنگی متنوع را ارائه می‌کند. با این طیف رنگی متنوع، همه افراد می‌توانند رنگ لمینت مورد علاقه خود را پیدا کنند.

۱۰. لمینت ایمکس (E.MAX)

جنس لمینت‌های ایمکس، دی سیلیکات لیتیوم است و به همین خاطر شفافیت و بازتاب نوری خوبی دارند. این لمینت‌ها شفافیت و بازتاب نوری بسیار شبیه به مینای دندان طبیعی دارند و بعد از ترمیم تشخیص آن‌ها از دندان‌های طبیعی سخت و تقریبا غیرممکن است. از دیگر مزایای لمینت برند ایمکس، باید به ثبات رنگی بالا و مقاومت آن در برابر سایش نیز اشاره کرد.

بهترین نوع لمینت دندان ساخت چه کشورهایی است؟

انواع مختلف لمینت دندان از کشورهای مختلف در بازار وجود دارند. در بین کشورهای مختلف لمینت‌های ساخت کشورهای اروپایی خصوصا کشورهای آلمان، سوئد، سوئیس، انگلیس و هلند بهترین کیفیت و دوام را دارند. لمینت ساخت کشورهای آمریکایی و اروپایی همچنین قیمت بسیار بالایی هم دارند. اگر بودجه کمتری برای لمینت دندان دارید، می‌توانید از لمینت ساخت کشورهای دیگر چون کره، چین یا سنگاپور استفاده کنید. لمینت ساخت این کشورها هم قیمت مناسبی دارند و هم کیفیت آن‌ها قابل قبول است. از بهترین کشورها در زمینه ساخت لمینت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگاپور
  • چین
  • سوئد
  • سوئیس
  • انگلیس
  • اسپانیا
  • هلند
  • ترکیه
  • کرواسی

بهترین لمینت دندان متعلق به کدام برند است؟

هر کدام از انواع و برندهای لمینت دندان، مزایا، معایب و کاربردهای مختص خود را دارند. در نتیجه نمی‌توان به طور دقیق بهترین برند لمینت را معرفی کرد و بهترین لمینت برای هر فرد متناسب با شرایط وی تعیین می‌شود. برای مثال لمینت‌های فشرده بسیار ضخیم هستند و بعد از ترمیم چهره مصنوعی‌تری دارند، اما دوام بالا و قیمت مناسبی دارند. این در حالی است که لمینت لومینیرز ظرافت، زیبایی و استحکام را با هم دارد اما از نظر هزینه بسیار گران قیمت محسوب می‌شود. از بین برندهایی که معرفی کردیم برندهای ایمکس، IPS، ایمپرس و لومینیرز جزو بهترین لمینت‌ها در دنیا هستند.

چگونه بهترین مارک لمینت را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین مارک لمینت را انتخاب کنیم؟

برند لمینت با توجه به عوامل مختلفی مثل شرایط دندان‌ها، وضعیت سلامت، سن فرد و انتظاراتی که دارد انتخاب می‌شود. برای انتخاب بهترین برند به نکات زیر توجه کنید:

  • مشورت با دندانپزشک و اعتماد به وی: دندانپزشک شما تنها کسی است که صلاحیت انتخاب برند لمینت را دارد. دندانپزشک برندهای مختلف و مزایا و معایب آن‌ها را می‌شناسد و بهترین مدل را با توجه به بودجه و نظر شخصی‌تان انتخاب می‌کند.
  • کیفیت و زیبایی: بهترین برند لمینت برندی است که کیفیت و زیبایی را با هم داشته باشد.
  • دوام و استحکام: دوام و استحکام لمینت در برابر فشار از پارامترهای مهم در انتخاب بهترین برند لمینت است.
  • ظاهر طبیعی: اگر نمی‌خواهید دندان‌هایتان بعد از ترمیم لمینت ظاهری مصنوعی داشته باشند، باید به دنبال برندی باشید که ترمیم‌های کاملا نچرال ایجاد می‌کنند.
  • رنگ لمینت: لمینت‌هایی که طیف رنگی بالایی دارند، به شما این امکان را می‌دهند که رنگی شبیه به رنگ دندان‌های طبیعی خود انتخاب کنید.  اگر دنبال لبخند هالیوودی هستید هم باید به دنبال سفیدترین رنگ لمینت دندان باشید.
  • بودجه مدنظر: برندهای مختلف بازه قیمت متفاوتی دارند. برای مثال برندهای آمریکایی و آلمانی گران هستند، در حالی که برندهای چینی و کره‌ای قیمت کمتری دارند. شما می‌توانید با توجه به بودجه مد نظر خود بهترین برند لمینت را انتخاب کنید.
  • تناسب با وضعیت دندان‌ها: هر کدام از برندهای مخلتف لمینت، کاربردهای خاصی دارند و هنگام انتخاب بهترین برند، باید به وضعیت دندان‌ها توجه کرد.

شما می‌توانید برای انتخاب بهترین نوع لمینت از خدمات مشاوره لمینت دندان در مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت استفاده کنید. برای دریافت نوبت کافی است اطلاعات تماس خود را در فرم موجود در سایت وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد بهترین نوع لمینت برای دندان توضیح دادیم. درصد موفقیت و رضایت نهایی از لمینت دندان، به دو عامل مهم و اصلی بستگی دارد. یکی دندانپزشک و دیگری نوع و برند لمینت است. در صورتی که به بهترین مطب دندانپزشکی برای لمینت دندان مراجعه کنید، از بهترین انواع لمینت موجود در بازار برای درمان شما استفاده خواهد شد.

شما می‌توانید برای ترمیم دندان‌های خود و انتخاب بهترین نوع لمینت برای دندان به مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت مراجعه کنید و با یک تیر دو نشان را هدف بگیرید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و نحوه نوبت‌دهی از طریق راه‌های موجود در سایت با کارشناسان مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

با ما همراه باشید

محبوب ‌ترین‌ها

دریافت آخرین خبرها
درخبرنامه هفتگی ما عضو شوید

ایمیل‌ها صرفا در خصوص آخرین اخبار، محصولات و خدمات ارسال می‌شود.

دسته بندی مطالب

فهرست مطالب
مطالب مرتبط
انواع ایمپلنت سوئیسی را بهتر بشناسیم- معرفی بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی در ایران

انواع ایمپلنت سوئیسی را بهتر بشناسیم- معرفی بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی در ایران

موضوع انتخاب برند ایمپلنت، یکی از موضوعات مهمی است که اکثر متقاضیان کاشت ایمپلنت را دچار تردید می‌کند. باید بدانید که برندهای مختلف سوئیسی، آمریکایی، آلمانی و کره‌ای ایمپلنت در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. در بین

درمان لثه تحلیل رفته بدون جراحی - معرفی روش‌های خانگی و نکات ضروری

درمان لثه تحلیل رفته بدون جراحی – معرفی روش‌های خانگی و نکات ضروری

یکی از مشکلات شایع مربوط به لثه‌ها، تحلیل رفتن آن‌ها است که به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. درمان لثه تحلیل رفته به روش جراحی و غیرجراحی امکان‌پذیر است و انتخاب روش درمان به میزان تحلیل و ساییدگی لثه‌ها بستگی دارد. اگر می‌خواهید بدانید درمان لثه تحلیل رفته بدون

لیفت لثه چیست؟ بررسی مزایا و معایب کانتورینگ یا لیفت لثه

لیفت لثه چیست؟ بررسی مزایا و معایب کانتورینگ یا لیفت لثه

کانتورینگ یا لیفت لثه، عملی است که در طی آن بخشی از لثه‌های بالا برداشته می‌شود تا قسمت بیشتری از دندان‌ها در معرض دید قرار گیرد. لیفت لثه هم با اهداف درمانی و هم با اهداف زیبایی در طراحی لبخند کاربرد دارد. در ادامه این مقاله از مجله دندانپزشکی دکتر

روکش دندان چیست؟ معرفی انواع روکش دندان و مزایا و معایب آن

روکش دندان چیست؟ معرفی انواع روکش دندان و مزایا و معایب آن

دندان‌های ما همگی دو بخش دارند؛ یک بخش قابل مشاهده به نام تاج و یک بخش غیرقابل مشاهده به نام ریشه. تاج دندان قسمتی است که هنگام خندیدن، صحبت کردن و … قابل مشاهده است و هر روز با عوامل مختلفی مواجه می‌شود. اگر مراقب سلامت دندان‌ خود نباشید، تاج