بهترین ایمپلنت کار در تهران کدام دندانپزشک است؟

ایمپلنت دندان

اگر از جای خالی دندان‌های از دست رفته خود خسته شده‌ اید و به دنبال راهی مطمئن و دائمی برای پرکردن جای آن‌ها هستید، ایمپلنت دندان بهترین گزینه درمانی پیش روی شما است. ایمپلنت دندان، روش استاندارد جهانی برای پرکردن جای خالی دندان‌هایی است که به هر دلیلی از دست رفته‌اند. آیا می‌خواهید با ویژگی‌های بهترین ایمپلنت کار در تهران آشنا شوید؟ در ادامه این مقاله از مجله دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت همراه ما باشید.

چرا باید به بهترین ایمپلنت کار در تهران مراجعه کنیم؟

شما همیشه لایق بهترین‌ها هستید پس چرا وقتی می‌توانید از خدمات بهترین ایمپلنت کار در تهران استفاده کنید، به دیگر مراکز دندانپزشکی مراجعه کنید؟

هر چیزی که به سلامت و زیبایی شما مربوط باشد، اهمیت بالایی دارد. انتخاب بهترین پزشک و بهترین درمانگاه تنها محدود به کاشت ایمپلنت نمی‌شود، شما باید برای تمام خدمات درمانی و ترمیمی که نیاز دارید به دنبال بهترین‌ها باشید.

شما برای هر درمان مقدار زیادی از وقت و سرمایه خود را صرف خواهید کرد. این کار را می‌کنید زیرا به دنبال بهترین نتایج هستید. به همین دلیل باید به دنبال بهترین‌ها باشید. همچنین مراجعه به کلینیک‌های بی تجربه و نامعتبر در حیطه کاشت ایمپلنت، باعث دل‌زدگی شما و حتی فراری‌شدنتان از حوزه دندان و دندانپزشکی خواهد شد. مراجعه به بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در تهران، باعث می‌شود تا تجربه خوبی از درمان خود داشته باشید و تا سال‌های سال از نتایج آن لذت ببرید. میزان طبیعی‌بودن و همچنین موفقیت آمیزبودن نتیجه کاشت ایمپلنت مستقیما در گرو تجربه، مهارت و تخصص دندانپزشک شما است. حتما این سوال برایتان پیش امده که از کجا و چگونه بهترین ایمپلنت کار در تهران را پیدا کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

انواع ایمپلنت دندان ها

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت یا پروتز دندان، روشی دائمی برای پرکردن جای خالی دندان‌ها است. افراد به دلایل مختلفی ممکن است یکی یا چندتا از دندان‌هایشان را از دست بدهند و یا مجبور شوند آن‌ها را بکشند. جای خالی این دندان‌ها، حس بدی به فرد می‌دهد به خصوص اگر جزو دندان‌های جلویی باشد. ایمپلنت دندان روشی است که تمامی مشکلات مربوط به بی دندانی را حل می‌کند. در این روش یک پایه از جنس تیتانیوم درون استخوان فک قرار داده می‌شود. این پایه نقش ریشه دندان را ایفا کرده و باعث شده تا ایمپلنت دندان بسیار مقاوم و مستحکم باشد. استفاده از ایمپلنت ‌های دندانی بسیار راحت بوده و به هیچ وجه باعث تغییر در نحوه گفتار شما نخواهد شد.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان

مراحل کاشت ایمپلنت دندان به صورت زیر است:

  • معاینه و بررسی اولیه
  • کشیدن دندان یا خارج کردن ریشه دندان قبلی
  • سوراخ کردن استخوان فک و نصب فیکسچر
  • قالبگیری
  • نصب اباتمنت و هیلینگ ایمپلنت
  • نصب روکش دائم ایمپلنت

انواع ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان به دو صورت سنتی و دیجیتال در مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت انجام می‌شود. روش سنتی، روش قدیمی کاشت ایمپلنت دیجیتال است که مراحل آن را در بخش قبلی نام بردیم. اما کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال، جدیدترین متد کاشت ایمپلنت در دنیا است که در آن از تکنولوژ‌ی‌ها و فناوری‌های مختلف برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده می‌شود.

تکنولوژی‌های CAD-CAM، نرم‌افزار شبیه ساز سه بعدی، اسکنر داخل دهانی و .. از فناوری‌هایی هستند که در کاشت ایمپلنت دیجیتال به کار برده می‌شوند. استفاده از این فناوری‌ها در روش کاشت ایمپلنت دیجیتال، باعث شده تا دوره درمان و نقاهت در این روش نسبت به ایمپلنت سنتی کاهش یابد. همچنین درصد موفقیت کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال بسیار بیشتر از کاشت ایمپلنت سنتی است. استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید در کاشت ایمپلنت باعث افزایش سرعت و دقت و همچنین کاهش بروز خطا در روند درمان ایمپلنت های دندانی شده است.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

کاشت ایمپلنت دندان، بهترین کاری است که می‌توانید برای زیباترشدن لبخند خود انجام دهید. این روش مزایای متعددی دارد که عبارت‌اند از:

  • استحکام و مقاومت فوق العاده در برابر فشار فک
  • احساس راحتی زیاد هنگام غذاخوردن، حرف زدن و خندیدن
  • بالا رفتن حس اعتماد به نفس
  • قرارگیری بیشتر در اجتماعات
  • اصلاح طرح لبخند
  • جلوگیری از تحلیل استخوان فک و لثه
  • مقاوم در برابر تغییر رنگ و لکه
  • کاهش سن با جلوگیری از افتادن پوست صورت
مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

معایب ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان همانند سایر روش‌های درمانی و زیبایی، عاری از عیب و نقص نیست. این روش هزاران مزایا دارد، اما ممکن است با معایب زیر همراه باشد:

  • شکستن یا شل شدن پایه ایمپلنت
  • پوسیدگی و عفونت در محل کاشت ایمپلنت
  • جوش نخوردن ایمپلنت به استخوان فک
  • حساسیت و آلرژی نسبت به ترکیبات ایمپلنت
  • تورم و قرمزی لثه
  • نیاز به بخیه
  • درد و خونریزی
  • دوره درمان و نقاهت طولانی
  • هزینه بالای درمان
  • حساسیت به گرما و سرما

از چه سنی می‌توان ایمپلنت انجام داد؟

 یکی از سوالات متعدد مراجعان مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت، در مورد سن کاشت ایمپلنت است. همان طور که می‌دانید برای کاشت ایمپلنت دندان، یک سوراخ در استخوان فک ایجاد می‌شود. حال اگر رشد استخوان فک کامل نشده باشد و کاشت ایمپلنت انجام شود، ممکن است عوارض خطرناک و جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد. به همین دلیل اکثر متخصصان ایمپلنت توصیه می‌کنند کاشت ایمپلنت را در سنین بالای ۲۰ سال انجام دهید که رشد استخوان فک کامل شده باشد.

برای کاشت ایمپلنت به کجا مراجعه کنم؟

کاشت ایمپلنت دندان باید حتما توسط متخصص کاشت ایمپلنت‌های دندانی انجام شود. شما می‌توانید کاشت ایمپلنت دندان‌های خود را در مطب مجهز دکتر هومن پاک نیت انجام دهید. مطب دندانپزشکی دکتر پاک نیت در منطقه نیاوران تهران واقع بوده و با فراهم آورن بهترین متریال و ابزار، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در مطب دندانپزشکی دکتر پاک نیت کاشت ایمپلنت دندان با جدیدترین متدهای دنیا ارائه می‌شود.

بهترین ایمپلنت کار در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مراجعه به بهترین متخصص کاشت ایمپلنت، ابتدا باید با ویژگی‌ها او آشنا باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین ایمپلنت کار در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتخاب بهترین روش پرکردن جای خالی دندان‌ها با در نظرگرفتن شرایط بیمار

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت، باید با صداقت کامل بهترین روش درمانی برای رفع مشکل شما را به کار گیرد.

  • به کارگیری بهترین ابزار و بهترین نوع ایمپلنت دندان

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در تهران، از بهترین متریال و ابزار برای کاشت ایمپلنت استفاده می‌کند تا میزان بروز عوارض بعد از کاشت ایمپلنت را به حداقل ممکن برساند.

  • داشتن تجربه و عمل کافی در حوزه کاشت ایمپلنت دندان

متخصص کاشت ایمپلنت باید تجربه و دانش کافی در حوزه کاشت ایمپلنت‌های دندانی و انتخاب روش کاشت ایمپلنت با توجه به شرایط بیمار را داشته باشد.

  • ارائه مشاوره‌های لازم پیش از کاشت ایمپلنت به بیمار

متخصص ایمپلنت پیش از شروع درمان، باید کاملا وضعیت سلامت دهان و دندان‌های بیمار خود را بررسی کند و مشاوره‌های لازم را به او ارائه کند.

  • فراهم آوردن محیط کاملا ایمن، آرام و بدون استرس

با توجه به اینکه پروسه جراحی کاشت ایمپلنت یک پروسه پرتنش و استرس‌زا است، بهترین متخصص ایمپلنت باید محیطی آرام، ایمن و عاری از هر گونه عامل استرس‌اوری را برای بیماران فراهم کند.

  • داشتن تخصص جراحی فک و کاشت ایمپلنت

بهترین ایمپلنت کار در تهران باید تخصص از رشته جراحی فک و کاشت ایمپلنت‌های دندانی داشته باشد.

  • ارزیابی دقیق شرایط بیمار

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت شرایط بیمار را از جوانب مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا بهترین برنامه درمانی را برای وی تدوین کند.

  • رفتار مناسب برای کنترل استرس و حساسیت بیمار

دندانپزشک باید رفتار مناسبی در مواجهه با بیماران حساس و مضطرب از خود نشان دهد.

  • توانایی و مهارت کافی برای استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزار برای کاشت ایمپلنت

متخصص ایمپلنت باید با جدیدترین فناوری‌ها و ابزارهای کاشت ایمپلنت در دنیا آشنا باشد و برای درمان بیماران خود از آن‌ها کمک بگیرد.

بهترین ایمپلنت کار در تهران

بهترین ایمپلنت کار در تهران را چگونه پیدا کنم؟

بعد از آشنایی با ویژگی‌های بهترین ایمپلنت کار در تهران، نوبت به این می‌رسد که بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در تهران را از کجا پیدا کنم؟ روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها بهترین متخصص ایمپلنت را پیدا کنید. با مراجعه به بهترین متخصص کاشت ایمپلنت، هم از نتیجه کار راضی هستید، و هم استرس کمتری در حین درمان خواهید داشت. روش‌های پیداکردن بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در تهران عبارت‌اند از:

از اینترنت کمک بگیرید:

یکی از روش‌های آسان برای یافتن بهترین ایمپلنت کار در تهران، اینترنت است. امروزه بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی مخصوص کاشت ایمپلنت سایت مخصوص به خود را در اینترنت دارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مختلف و بررسی شرایط و خدماتی که ارائه می‌دهند، بهترین متخصص کاشت ایمپلنت را پیدا کنید.

از دوستان و آشنایان‌تان سوال بپرسید:

پرس و جو از اطرافیان، روش دیگری است که می‌توانید برای دست یافتن به بهترین متخصص ایمپلنت از آن استفاده کنید. حداقل یک نفر از اطرافیان، دوستان و اقوام شما یکی یا چندتا از دندان‌هایش را ایمپلنت کرده است. از او بپرسید ایا از دندانپزشک خود راضی بوده است؟ و بخواهید که در مورد پیداکردن بهترین متخصص ایمپلنت شما را راهنمایی کند.

سری به اینستاگرام بزنید:

اینستاگرام و سایر صفحات مجازی، از مهم‌ترین مراکز معرفی خدمات درمانی و دندانپزشکی هستند. تقریبا تمام کلینیک‌های دندانپزشکی سعی می‌کنند از طریق صفحه اینستاگرام فعالیت‌های خود را معرفی کنند. می‌توانید عبارت‌هایی چون ایمپلنت دندان، متخصص ایمپلنت یا کاشت ایمپلنت در تهران را در اینستاگرام جستجو کنید تا با چندتا از کلینیک‌های مطرح در این زمینه آشنا شوید.

از دندانپزشکان عمومی یا حتی پزشک خانواده خود کمک بگیرید:

یک روش مطمئن دیگر برای مراجعه به بهترین متخصص کاشت ایمپلنت، پرس و جو از افراد متخصص در حوزه درمان است. شما می‌توانید از دندانپزشک عمومی که همیشه برای معاینه دندان‌هایتان به او مراجعه می‌کنید بخواهید که در مورد بهترین متخصص کاشت ایمپلنت شما را راهنمایی کند.

نکاتی که پیش از کاشت ایمپلنت باید به آن‌ها توجه کنید!

قبل از کاشت ایمپلنت به نکات زیر حتما توجه کنید:

  • برای پیداکردن بهترین متخصص ایمپلنت، محدوده جستجو را کمتر کنید. هر چه در محدوده کوچک‌تری به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت بگردید، زودتر به نتیجه خواهید رسید.
  • حتما یک الی دو جلسه مشاوره با دندانپزشک مدنظر خود داشته باشید.
  • در جلسه مشاوره، حتما در مورد گزینه‌های درمانی دیگر با توجه به شرایطی که دارید، صحبت کنید.
  • یادتان باشد، بهترین دندانپزشک نزدیک‌ترین دندانپزشک به شما است. هنگام یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دندان به این نکته توجه کنید. مطب دندانپزشکی نباید زیاد از محل زندگی شما دور باشد. زیرا در این صورت هزینه‌های رفت و آمد و حتی اسکان هم به هزینه درمان شما اضافه خواهند شد.
  • در هنگام مراجعه به مطب مدنظر خود از سایر بیماران و مراجعان مطب در مورد کیفیت خدمات کاشت ایمپلنت و اینکه آیا از درمان خود راضی هستند یا خیر سوال کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از مجله دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت، در مورد ویژگی‌های بهترین ایمپلنت کار در تهران توضیح دادیم. همان طور که در مقالات قبلی توضیح دادیم، ایمپلنت دندان روشی بسیار حساس، زمان‌بر و البته گران در بین درمان‌های دندانپزشکی است. به این ترتیب مراجعه به یک دندانپزشک با تجربه در حیطه کاشت ایمپلنت بسیار اهمیت دارد، زیرا در غیر این صورت هم وقت و سرمایه خود را تلف می‌کنید و هم از نتیجه درمان راضی نخواهید بود.

شما می‌توانید کاشت ایمپلنت دندان خود را به دستان پرتوان و تجربه بالای دکتر هومن پاک نیت بسپارید. دکتر پاک نیت با بیش از ۱۰۰ مورد کاشت ایمپلنت دیجیتال و سنتی موفقیت آمیز، کاشت ایمپلنت دندان شما را به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوبت‌دهی و دریافت وقت مشاوره، کافی از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مطب دندانپزشکی دکتر پاک نیت تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱.ایمپلنت دندان چگونه است؟

ایمپلنت دندان، روشی است که در آن یک پایه از جنس تیتانیوم درون استخوان فک نصب شده و بعد روکش روی آن قرار می‌گیرد.

۲.آیا همه می‌توانند از روش ایمپلنت استفاده کنند؟

خیر، کاشت ایمپلنت به افراد مبتلا به بیماری‌های مزمنی چون فشار خون، دیابت، بهداشت ضعیف دندان‌ها و همچنین افرادی که سیگاری هستند توصیه نمی‌شود.

۳.از چه سنی می‌توان ایمپلنت کرد؟

برای کاشت ایمپلنت سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی بهترین سن هستند. کاشت ایمپلنت پیش از سن بلوغ و زیر ۲۰ سال، توصیه نمی‌شود.

۴.مراجعه به بهترین ایمپلنت کار در تهران چه اهمیتی دارد؟

کاشت ایمپلنت دندان جزو حساس‌ترین روش‌های درمانی در دندانپزشکی محسوب می‌شود. بهترین ایمپلنت کار در تهران با تجربه زیاد خود در این حیطه، میزان بروز عوارض و خطرات پس از ایمپلنت را به حداقل می‌رساند. همچنین با مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران، میزان استرس و اضطراب شما کمتر خواهد شد.  

۵.بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در نیاوران چه کسی است؟

دکتر هومن پاک نیت، یکی از بهترین متخصصان کاشت ایمپلنت در محدوده نیاوران و جماران هستند. اگر در این محدوده زندگی می‌کنید، حتما به صورت حضوری به مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

با ما همراه باشید

محبوب ‌ترین‌ها

دریافت آخرین خبرها
درخبرنامه هفتگی ما عضو شوید

ایمیل‌ها صرفا در خصوص آخرین اخبار، محصولات و خدمات ارسال می‌شود.

دسته بندی مطالب

فهرست مطالب
مطالب مرتبط
انواع ایمپلنت سوئیسی را بهتر بشناسیم- معرفی بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی در ایران

انواع ایمپلنت سوئیسی را بهتر بشناسیم- معرفی بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی در ایران

موضوع انتخاب برند ایمپلنت، یکی از موضوعات مهمی است که اکثر متقاضیان کاشت ایمپلنت را دچار تردید می‌کند. باید بدانید که برندهای مختلف سوئیسی، آمریکایی، آلمانی و کره‌ای ایمپلنت در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. در بین

درمان لثه تحلیل رفته بدون جراحی - معرفی روش‌های خانگی و نکات ضروری

درمان لثه تحلیل رفته بدون جراحی – معرفی روش‌های خانگی و نکات ضروری

یکی از مشکلات شایع مربوط به لثه‌ها، تحلیل رفتن آن‌ها است که به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. درمان لثه تحلیل رفته به روش جراحی و غیرجراحی امکان‌پذیر است و انتخاب روش درمان به میزان تحلیل و ساییدگی لثه‌ها بستگی دارد. اگر می‌خواهید بدانید درمان لثه تحلیل رفته بدون

لیفت لثه چیست؟ بررسی مزایا و معایب کانتورینگ یا لیفت لثه

لیفت لثه چیست؟ بررسی مزایا و معایب کانتورینگ یا لیفت لثه

کانتورینگ یا لیفت لثه، عملی است که در طی آن بخشی از لثه‌های بالا برداشته می‌شود تا قسمت بیشتری از دندان‌ها در معرض دید قرار گیرد. لیفت لثه هم با اهداف درمانی و هم با اهداف زیبایی در طراحی لبخند کاربرد دارد. در ادامه این مقاله از مجله دندانپزشکی دکتر

روکش دندان چیست؟ معرفی انواع روکش دندان و مزایا و معایب آن

روکش دندان چیست؟ معرفی انواع روکش دندان و مزایا و معایب آن

دندان‌های ما همگی دو بخش دارند؛ یک بخش قابل مشاهده به نام تاج و یک بخش غیرقابل مشاهده به نام ریشه. تاج دندان قسمتی است که هنگام خندیدن، صحبت کردن و … قابل مشاهده است و هر روز با عوامل مختلفی مواجه می‌شود. اگر مراقب سلامت دندان‌ خود نباشید، تاج