بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟ معرفی بهترین برندهای دندان مصنوعی

بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟ معرفی بهترین برندهای دندان مصنوعی

حتی اگر همیشه مراقب دندان‌های مصنوعی خود باشید و تمام توصیه‌های دندانپزشکتان را رعایت کنید، اگر آن‌ها از برند خوبی نباشند دوام زیادی نخواهند داشت. مارک دندان مصنوعی اهمیت زیادی دارد و هنگام درمان باید به این نکته توجه زیادی داشته باشید. در ادامه این مقاله از مجله دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟ اگر قرار است به زودی از دندان مصنوعی استفاده کنید، مطالعه این مقاله در مورد انتخاب مارک دندان مصنوعی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

بهترین مارک دندان مصنوعی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

قبل از معرفی بهترین برندهای دندان مصنوعی، بد نیست در مورد ویژگی‌هایی که از بهترین برند دندان مصنوعی انتظار داریم صحبت کنیم. زمانی یک برند به عنوان بهترین برند دندان مصنوعی شناخته می‌شود که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • دوام: یکی از مولفه‌های مهم انتخاب بهترین برند دندان مصنوعی دوام تولیدات آن‌ها است. برندهای برتر دندان مصنوعی‌هایی تولید می‌کنند که ماندگاری بالایی دارند.
  • مقاومت بالا در برابر سایش: بهترین برند، برندی است که دندان مصنوعی‌هایی با مقاومت بالا در برابر سایش تولید کند. دندان مصنوعی تولیدشده توسط بهترین برندها در استفاده طولانی مدت و در اثر جویدن و غذاخوردن ساختار خود را حفظ می‌کند.
  • ظاهر طبیعی: ظاهر دیگر مولفه مهم در انتخاب بهترین برند دندان مصنوعی است. دندان مصنوعی‌ تولیدشده توسط برندهای برتر، ظاهر طبیعی‌تری دارد و بافت، رنگ و زیبایی آن شبیه به دندان‌های طبیعی است.
  • ارائه رنگ و اندازه‌های متنوع: بهترین برندهای دندان مصنوعی طیف وسیعی از رنگ و اندازه را برای ساخته‌های خود ارائه می‌کنند و کمترین محدودیت را در این زمینه دارند.
  • کیفیت مواد: بهترین برندهای دندان مصنوعی از بهترین متریال و مواد در ساخت تولیدات خود استفاده می‌کنند که با بدن سازگار بوده و از بروز هر گونه واکنش آلرژیک را در بدن افراد جلوگیری می‌کنند. 
  • راحتی در استفاده: بهترین مارک دندان مصنوعی، برندی است که راحتی بیماران را در هنگام ساخت تولیدات خود اولویت قرار دهد و سعی کند با آزمون و خطا، راحت‌ترین مدل دندان مصنوعی را تولید کند.
  • ارائه گزینه‌های متنوع: برندهای برتر گزینه‌های متنوعی را در اختیار مراجعان قرار می‌دهند و حتی به آن‌ها این امکان را می‌دهند که دندان مصنوعی خود را کاملا شخصی‌سازی شده تهیه کنند.
  • اعتبار جهانی: برندهای مطرح در حوزه تولید دندان مصنوعی اعتبار زیادی در سراسر جهان برای خود ایجاد کرده اند.
بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟ معرفی بهترین برندهای دندان مصنوعی

معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی خارجی

شرکت‌های مختلفی در سرتاسر جهان به تولید و عرضه دندان مصنوعی می‌پردازند. بعضی از این برندها به دلیل کیفیت بالایی که ارائه می‌کنند، اعتبار و شهرت جهانی دارند. در ادامه به معرفی بهترین برندهای دندان مصنوعی خارجی می‌پردازیم.

۱.    برند ایوکلار ویوادنت (Ivoclar Vivadent)

برند آلمانی ایوکلار ویودانت در حوزه دندانپزشکی دیجیتال، دندان مصنوعی، پروتزهای ثابت و ترمیم‌های مستقیم بسیار فعال است و شهرتی جهانی دارد. کیفیت بسیار بالای محصولات این برند آن را به بهترین برند تولیدکننده دندان مصنوعی در جهان تبدیل کرده است. ثبات رنگی و مقاومت بالا در برابر سایش از دلایل محبوبیت دندان مصنوعی برند ایوکلار ویوادنت است.

۲.    برند یاماهاچی

یاماهاچی بهترین برند ژاپنی در زمینه تولید دندان مصنوعی است. دندان مصنوعی برند یاماهاچی از دو لایه کامپوزیت و یک لایه آکریل ساخته شده و به همین دلیل استحکام بسیار بالایی دارد. آناتومی خاص این دندان بسیار متناسب با آناتومی دندان افراد آسیایی بوده و ظاهر آن شبیه به دندان‌های طبیعی است. رنگ دندان مصنوعی یاماهاچی مشابه سیستم رنگ ویتا کلاسیک بوده و مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ دارد. طبق توصیه دندانپزشکان، دندان مصنوعی برند یاماهاچی بهترین گزینه برای ایرانیان است.

۳.    برند ماژور (Major)

ماژور یکی دیگر از برندهای خارجی مطرح در زمینه تولید دندان مصنوعی بوده و متعلق به کشور ایتالیا است. دندان مصنوعی ماژور کیفیت بالایی دارد و به اقصی نقاط جهان از جمله ایران صادر می‌شود. از ویژگی‌های دندان مصنوعی برند ماژور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالا
  • جنس محکم
  • دوام بالا
  • رنگبندی متنوع
  • ساخته شده از آکریلیک شفاف
  • ساختار پایدار و محکم

اگر به دنبال دندان مصنوعی با کیفیت و بادوام هستید، ماژور انتخابی عالی است.

۴.    برند شوفو (Shofu)

با کیفیت‌ترین و مشهورترین دندان مصنوعی ژاپنی متعلق به برند شوفو است. کیفیت بالای تولیدات برند شوفو باعث شده تا دندان مصنوعی این برند در مرکز اروپا که تولیدکننده اصلی پروتزهای مصنوعی است به فروش برسند. استفاده راحت، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر رنگ و دوام بالا از ویژگی‌های قابل توجه دندان مصنوعی برند شوفو هستند.

۵.    برند پژون (Pigeon)

برند پژون محصول مشترک دو کشور چین و ژاپن است. جنس دندان مصنوعی این برند از آکریلیک شفاف بوده و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. دندان مصنوعی برند پژون اتصال خوبی به لثه داشته و همین باعث شده تا استفاده از آن راحت باشد.

۶.    برند ویتا (Vita)

ویتا یک برند آلمانی مشهور در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی بوده و بازار خوبی در اکثر کشورهای جهان دارد. ویتا محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند و در بیش از ۲۰ کشور جهان نمایندگی فعال دارد. از ویژگی‌های بارز دندان مصنوعی برند ویتا می‌توان به ظاهر طبیعی و کیفیت بالای متریال مورد استفاده در آن اشاره کرد.

۷.    برند هراوس (Heraeus)

شرکت هراوس از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دندان مصنوعی در جهان بوده و فعالیت خود را از سال ۱۸۵۱ در آلمان آغاز کرده است. مقاومت بالا در برابر سایش، ظاهر طبیعی و راحتی هنگام استفاده از مهم‌ترین ویژگی‌های دندان مصنوعی برند هراوس هستند.

۸.    برند دنتسپلی سیرونا (Dentsply Sirona)

برند دنتسپلی سیرونا یک برند معتبر آمریکایی در حوزه تولید دندان مصنوعی و دیگر تجهیزات دندانپزشکی است. محصولات این برند به کشورهای سراسر جهان صادر می‌شود. دنتسپلی سیرونا بیش از ۱۰ مدل دندان مصنوعی تولید کرده و به دست مشتری می‌رساند. از مهم‌ترین نکات این برند، کیفیت بالای محصولات و ارائه گارانتی مادام العمر برای همه پروتزهای دندانی است.

بهترین مارک دندان مصنوعی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی

شرکت‌های ایرانی نیز در زمینه ساخت دندان مصنوعی عملکرد خوبی داشته اند و کیفیت بالای محصولات آن‌ها باعث شده تا بسیاری از دندانپزشکان دندان مصنوعی ایرانی را برای مراجعان خود انتخاب کنند. در اینجا به معرفی برترین برندهای ایرانی در زمینه دندان مصنوعی می‌پردازیم:

۱.    برند ایرانی نچرال

به طور قطع می‌توان گفت که برند ایرانی نچرال، پرطرفدارترین برند ایرانی دندان مصنوعی است. این برند مقاومت بالایی در برابر سایش دارد اما نسبت به دیگر برندها تنوع پایین‌تری دارد.

۲.    برند ایده آل ماکو

برند ایده آل ماکو در شهر ماکو وجود دارد و بهترین دندان مصنوعی ایرانی را تولید می‌کند. تنوع بالا در رنگ و اندازه و همچنین ظاهر طبیعی از ویژگی‌های تولیدات این برند هستند.

۳.    برند کمان دنت

کمان دنت در ساخت تولیدات خود از متریال ایتالیایی استفاده می‌کند و به همین دلیل کیفیت بالایی دارد. ظاهر دندان مصنوعی برند کمان دنت بسیار شبیه به دندان‌های طبیعی بوده و طیف متنوعی از رنگ و اندازه را به بیماران ارائه می‌کند.

۴.    برند بتادنت

یکی از برندهای مطرح در زمینه دندان مصنوعی برند بتادنت است. این برند تنوع بالایی در رنگ و اندازه ارائه می‌کند. همچنین این برند با ارائه کیفیت و دقت زیاد در ساخت دندان مصنوعی، اعتبار زیادی برای خود در بین دندانپزشکان و بیماران ایجاده کرده است. اگر به دنبال دندان مصنوعی با کیفیت ایرانی، با قیمت مناسب و دوام طولانی مدت هستید برند بتادنت گزینه مناسبی است.

۵.    برند یاقوت

یکی از شناخته‌شده ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید دندان مصنوعی برند یاقوت است. تولیدات این برند مقاومت بالایی در برابر سایش دارند و به همین دلیل طرفداران زیادی هم دارد. دندان مصنوعی برند یاقوت متشکل از ۴ لایه بوده و در ساخت آن تیتانیوم نیز به کار رفته است. همچنین دیگر نکته منحصر به فرد در مورد دندان مصنوعی برند یاقوت، ضد حساسیت بودن آن است و احتمال ایجاد زخم در لثه را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانیم: ایمپلنت سوئیسی یا کره ای؟مقایسه ایمپلنت سوئیسی با ایمپلنت کره ای

معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی

سخن پایانی

اگر قرار است به زودی جای خالی دندان خود را با دندان مصنوعی پر کنید، دانستن اینکه بهترین مارک دندان مصنوی کدام است برای شما ضروری است. در این مقاله از مجله دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت ما سعی کردیم تا بررسی جامعی در مورد برندهای مختلف دندان مصنوعی انجام دهیم و بهترین برندهای دندان مصنوعی را معرفی کنیم.

شما همچنین می‌توانید برای کاشت ایمپلنت و سایر خدمات دندانپزشکی نوبت مشاوره مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت را دریافت کنید. جلسات مشاوره خدمات دندانپزشکی دکتر پاک نیت کاملا تخصصی هستند و در این جلسات اطلاعات لازم در مورد بهترین خدمات دندانپزشکی برای رفع مشکلی که دارید به شما توضیح داده می‌شود. برای دریافت نوبت از طریق شماره تماس موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

با ما همراه باشید

محبوب ‌ترین‌ها

دریافت آخرین خبرها
درخبرنامه هفتگی ما عضو شوید

ایمیل‌ها صرفا در خصوص آخرین اخبار، محصولات و خدمات ارسال می‌شود.

دسته بندی مطالب

فهرست مطالب
مطالب مرتبط

لمینت دندان چقدر هزینه دارد؟ قیمت لمینت دندان در سال ۱۴۰۳

لمینت دندان چقدر هزینه دارد؟ این سوال معمولا اولین سوالی است که مراجعان مطب دندانپزشکی دکتر هومن پاک نیت از دکتر می‌پرسند. لمینت دندان بهترین روش برای داشتن لبخندی زیبا و دندان‌های درخشان است و در مقایسه با روش‌های دیگر چون کامپوزیت دندان هزینه بیشتری دارد. در این مقاله قرار

ارتودنسی نامرئی چیست؟ هر آنچه که درباره این روش ارتودنسی باید بدانید

ارتودنسی نامرئی چیست؟ هر آنچه که درباره این روش ارتودنسی باید بدانید!

یکی از روش‌های محبوب ارتودنسی دندان روش ارتودنسی شفاف یا نامرئی است. در این روش مشکل نامرتبی دندان‌ها بدون نیاز به هیچ گونه براکت و سیم‌کشی برطرف می‌شود. یکی از دغدغه‌های افراد متقاضی درمان ارتودنسی، نمایان بودن سیم‌ها روی دندان‌هایشان است. براکت‌های فلزی علاوه بر ظاهر زشتی که دارند در

فرق ایمپلنت با کاشت دندان، آیا ایمپلنت با کاشت دندان تفاوتی دارد؟

فرق ایمپلنت با کاشت دندان، آیا ایمپلنت با کاشت دندان تفاوتی دارد؟

ایمپلنت و کاشت دندان دو روش اصلی برای پرکردن جای خالی دندان‌ها هستند. هر دو روش دوام خوبی دارند و تا حدودی می‌توانند عملکرد دندان از دست رفته را بازیابی کنند. بیشتر مردم بر این باور هستند که کاشت دندان همان ایمپلنت بوده و این دو روش تفاوتی با هم

قرص برای عفونت دندان چی استفاده کنیم؟ معرفی قرص برای عفونت دندان

قرص برای عفونت دندان چی استفاده کنیم؟ معرفی قرص برای عفونت دندان

حتما برای شما هم پیش آمده که به شکل ناگهانی درد شدیدی را در یکی از دندان‌هایتان احساس کرده اید. گاهی درد دندان به قدری شدید است که غذاخوردن را برای شما مشکل می‌کند. درد شدید و ناگهانی دندان در کنار علائمی چون بوی بد دهان، آبسه چرکی، تورم و